Valborg

Idag har min mamma namnsdag! Stort GRATTIS säger jag =)
Har ringt och grattat och jag vet att det är många som ringt och kommit ihåg henne idag.
Hemma hos oss den 1a maj 2010.
I soffan ligger en ny pläd - när jag var på vårt kontor i Malmö hade tjejerna där anordnat en träff på kvällen med mat och inredningsparty. Helt FANTASTISKT! Vilken lycka, dom har verkligen stenkoll på vad jag är intresserad av. Hur som helst var det ett typ av homeparty (Tupperware) där ljuslyktor, servettringar, kuddar och plädar visades upp och man fick klämma och känna. Jag fastnade för den snygga filten och nu ligger den i min soffa.

Guben har precis åkt iväg på en cykeltur - ja han är en riktig sportis medan jag hellre vilar mig i form.

Den gamla telefonen har jag fått av min moster, den är från hennes butik som hon hade i Vänersborg. Hon sålde kaffe och te på lösvikt och fina porslinssaker bland mycket annat. Telefonen hade hon på sitt kontor. Numera hänger den i vår hall som dekoration.

Köksfönstret - nu uppdaterad med vimplarna jag sydde ifjol. (klicka på länken) Jag tror jag ska leta på lite vårigare tyger, kul att byta efter årstid - eller ja, tycker jag iallafall.

Finally en bild på våra nya dörrar. Verkar minsann som att jag inte tagit någon bild på dom gamla dörrarna och det förstår jag för dom var ju verkligen tokfula.

Ha en underbar fortsättning på VALBORGS-helgen!

See Ya,
/Sara

Kommentarer
Postat av: Siri

Du verkar ha det så hemtrevligt och mysigt!

2010-05-02 @ 09:20:21
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Katten Carina

Du får verkligen allt att passa in och ihop med varandra. Så mysigt. Ha det så bra Kram Carina

2010-05-02 @ 13:46:05
URL: http://kattencarina.wordpress.com
Postat av: Ninni

Mycket snyggt..dörrarna är verkligen fina!

Kul att göra om och byta grejer!



Ha en goo söndag, kramen

2010-05-02 @ 14:49:59
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Trolda

Ja men du har det så HIMLA mysigt o fint!!! =D och vilka fina DÖRRAR!!! Förstår att ni är supernöjda! =D 70-tals dörrar gör sig ICKE på bild...;-) så det förstår jag mycket väl att du inte har fotat ;-) GRATTIS till lilla mamsen VALBORG i efterskott så! =D Ha en fortsatt fin söndagskväll!



Trolda - kramar =D

2010-05-02 @ 17:28:42
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Nina

Vita dörrar = fina dörrar. Vad du hade tidigare vet jag inte. Själv har jag mörknat furu. Urk. Ska bli vitt.

2010-05-03 @ 21:07:33
URL: http://ninalindh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0