Ojdå!

Vårfina pelargoner i en zinklåda från Magnus & Selma. Klicka på bilden.
Vad jag är dålig på att pausa =)
Ett litet torsdagsinlägg kan jag allt göra.
Sitter och uppdaterar en massa register med nyanställda och känner att jag behöver ett brake.
Och vad passar väl bättre än ett blogginlägg?

Vill tipsa om fina zinkbaljor och zinklådor som finns i shoppen.
Perfekt för vårens planteringar!

Klicka på bilden så kommer du dit.

Ikväll så ska vi fira svågern som fyller år (ingen aning hur mycket - det har jag förträngt).

Ha det bäst!

Vi ses (i pausandet),
//Sara

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja ibland är det svårt att låta bli att blogga...



Ha en skön kväll och helg..kramen

2010-05-06 @ 19:13:59
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Trolda

Det kallar jag en "lagom paus" - annars blir det ju risk för "abstinens" o saknad här hos dig...;-) Zink är så himla fint, speciellt tillsammans med fina pelargoner =D



Trolda - kramar =D

2010-05-06 @ 21:36:14
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0