Fredag

och ändå liksom mitt i veckan? Känns jättemärkligt =)
Jamen alltså jag var ju ledig igår så jag har ju haft "helg", men nu får jag HELG igen!

Hittade en rolig utmaning i cyberspace.

Utmaningen går ut på att googla på sitt eget namn + är, alltså Sara+är. Sedan lägger man ut de försa fem "Sara är...." som man får upp och detta var mitt resultat:

Sara är
......14 år och orkar inte leva längre. Näää.. skärp sig, jag är 41 och tänkte leva i 41 år till (minst).
......ett semitiskt namn som betyder Furstinna eller Prinsessa. Man tackar!!
......detaljhandelsstundent. Nää, jag jobbar med kvalitetssäkring och administration.
......friad från alla misstankar och anklagelser om att själv ha gett Garcia något. Pewh... vilken tur! Vem är Garcia?
......duktig och välorganiserad. Jamen hallå eller!

Åsså en bonus =)

Sara är min personliga kock! Moahahaha.. det skulle guben allt gilla!

FREDAGSHUMOR:

Det var en svensk kille som åkte ner till Australien och började jobba på en oljeplattform. 
 
Veckorna gick och han kände sig väldigt ensam för det fanns ingen annan från Norden där. 
Men så en dag kommer det två norrmän till plattformen och de tre blir allra bästa vänner, varje dag efter jobbets slut går dom tre grabbarna till puben på plattformen och detta håller på i flera månader tills svensken omkommer i en stor olycka... 
Då säger den ene norrmannen till den andra: 
 
-  Nu måste vi kolla en sak på svensken innan dom fraktar hem kroppen härifrån! 
 
-  Vaddå, säger den andre norrmannen? 
 
-  Jo, vi måste kolla om han har två rövhål!! 
 
-  Men herregud, man kan väl inte ha två rövhål? 
 
-  Joo! Men har du inte hört vad bartendern säger varje gång vi kommer in på puben? 
 
-  ”Heres comes the Swede with the two assholes.”


Satt upp den gamla takpannan igen.
En bild på min fina skänk som jag målade vårgrön förra sommaren.

Vi har blivit lovade 20 graders värme i helgen! Åååh jag bara längtar!
Vill sitta ute i mina nya trädgårdsmöbler =)

Ha en underbar fortsättning på FREDAGEN!

See Ya,
/Sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehehe så roligt!! :)))



Å akta dej för Google, tar avstånd att googla mej.. kan blir en skrämmande upplevelse

2010-05-14 @ 14:42:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Katten Carina

Man får njuta mera när det blir sånna här veckor med ledigt på en jobbardag och tänk så många som var lediga hela dagen idag medan vi fick en lugn dag på jobbet. ;)

Ha det så bra. Kram Carina

2010-05-14 @ 16:09:07
URL: http://kattencarina.wordpress.com
Postat av: Sanna

Oj ja det är en del på G här nu..är rädd att bloggen kommer att bli lidande men får ta igen det med råge senare.. =)



Ha en trevlig helg!



Kraaaaam

Sanna

2010-05-14 @ 16:54:16
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Tusen tack för gratulationen på min födelsedag, blev jätteglad!



Kul historia ... norrbagge-stories brukar va rätt kul faktiskt :-D



Ha en underbar lördag o så söndag också förstås!

2010-05-15 @ 08:16:09
Postat av: Anna

Åh det där måste jag testa, ska genast plita ner Anna är på google :)

2010-05-15 @ 08:38:22
URL: http://levinda.se
Postat av: Värmelängtande Ninni

Fattade inte riktigt..haha!

Men historien var kul.



Ohh va vackert skåpet är..ljuvligt!



Ha en skön helg..kramen

2010-05-15 @ 10:03:24
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Trolda

Hahahaha...som alltid kul historier =D och skänken är bara SUUUUUUPERFIN!!!! och kul med gogglandet där...kanske vågar man testa...:) Åsså har du MAIL!!! ;-) ha en fin söndagkväll o HEJA Sverige!!!! =D



Trolda - kramar =D

2010-05-16 @ 19:26:56
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0