Blommigt

Kudde från Hemtex.


Duk från Hemtex, lampa från Jotex, tallrikshylla från Indiska och det andra antingen Magnus & Selma eller kanske ett loppisfynd.
(klicka för större bild)
Mitt hem är ganska tacksamt på vår och sommarhalvår, tapeten är härligt blommig och det är lätt att allt annat blir det oxå.

Det är en Sandbergs tapet som heter NORA>>, den finns i flera färgställningar och jag skulle faktiskt kunna tänka mig den mörkgrå i sovrummet som en fond mot huvudänden.

Imorrn blir en toktidig morron, jag åker redan klockan sex hemifrån för att bege mig mot Umeå.

Nu ska jag bara försöka slappa lite, köpte en blaska; 101 nya ideer - såg att dom tipsade om Anna Örnbergs bok som jag hade med i ett tidigare inlägg.

Ha en underbar fortsättning på veckan!

See Ya,
/Sara


Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag gillar verkligen din tapet. Nu blev jag lite inspirerad, fondtapet i sovrummet. Vi flyttar ju snart till lite större. Det skulle inte alls vara fel med en fondtapet där. Jag har också den boken av Anna Örnberg. Ska försöka inreda och måla om i lite lantlig stil. Men det kommer ta sin tid. Vi måste börja utvändigt med att byta panel och fixa i den lilla täppan. Men var sak har sin tid.

Kram

2010-05-27 @ 08:52:45
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Trolda

Ja men så romantiskt vackert! Din tapet är urfin o duken o kudden passar ju perfekt till =D Jag väntar tålmodigt på boken...kanske kommer den idag ? Jag fick iofs "Drömhem&Trädgård" i brevlådan igår+att jag köpte "JeannedarcLiving" så jag HAR att frossa i.....;-) Ha en underbar helg!=D



Trolda - godmorgon! =D

2010-05-28 @ 08:03:26
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Du har det så fint!

Nu är internet tillbaka :)

2010-05-28 @ 22:05:20
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: isa

blommor på tapeten ger en mysig känsla hel klart.

romantiskt och klassiskt och sammtidigt tidlöst.

Härligt!!

2010-05-29 @ 23:43:40
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0