Lite vårigare än vanligt

Trots att det blåste ganska friskt igår så var det en fantastisk dag och dagen idag är inte sämre den. Himlen är klarblå, katten ligger på bron till lekstugan där det är absolut varmast just nu. Hon verkligen njuter.

Det ska vi försöka göra oxå och ta vara på de underbara dagarna. MEN det är inte så himla lätt alltid.

Just nu sitter jag med en toning i håret, dessvärre så har jag använt den en gång tidigare så det var inte så mycket kvar. Typiskt - nu blir väl håret rödflammigt *asg* Dösnyggt! Jaja, det får sitta i 10 min extra istället.

Syrren håller på och färga sitt hår men hon har minsann en sprillans ny och OANVÄND förpackning - så det blir nog heltäckande =)

Idag ska vi iväg och fira Roggas lillebror som fyller år! Grattis till Peter på 35-årsdagen.

Vi var på MODO-match igår - hyffsat tunt på läktarna, inte ens trångt i barerna. J*vla medgångssupporters!
Kanske det var 3.500-4.000 pers där? Det gällde ju absolut ingenting - vi vet ju att vi åkt ut och har 7 månader till nedsläpp igen. Men bara att få se Markus Näslund på is en sista gång! Jamen hallå =) Foppa va inte med, men jag gissar att hans vinnarskalle inte klarade av att gå på is då vi inte tog oss till slutspel. Han hade nog det som mål att vi skulle till slutspel och nu gick det inte som han tänkt. Jamen Foppa du kan spela nästa säsong oxå =)

Hoppet är det sista som överger en.

Dunägget köper du hos Magnus & Selma.

Hmm.. undrar hur många av mina trogna bloggläsare som EGENTLIGEN är intresserad av hockey? En handfull kanske... Bäst att byta ämne omgående. Porslinsäggen har jag fyndat i en liten butik i Malmö för längesen, de gröna ljusen från Åhlens (19kr/st), den orangea äggljuset är fyndat på loppis för 5kr och det lilla fatet med fågeln på köper du hos Magnus & Selma. Ägget med dun likaså>>.

Nää, nu är det dags att skölja ur det röda....

Ha en underbar fortsättning på SÖNDAGEN.

See Ya
/Sara

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Vilken fin bricka du har gjort iordning! =)

2010-03-17 @ 21:56:34
Postat av: Saras Inredning

Kirsi: Tack snälla :) Mest loppisfynd.

2010-03-18 @ 08:07:56
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0