Let's Dance?

Har ni följt Let's Dance? Inte jag, men idag har jag haft reprisen av finalen igång och fantastiskt vad dom är duktiga på att dansa - det riktigt spritter i benen och ett och annat danssteg blir det allt mellan kök och matrum.

Igår var jag på en blomsteraffär som hade nåt slags jubileum, fråga mig inte vad för det uppfattade jag aldrig. Men billiga orkideér hade dom iallafall. 2 stänglar för 110kr - tokbilligt!
Superfina gardiner från Halens.
Sen har jag som utlovat fotat sovrumsgardinerna. Dessvärre verkar de vara slut - men klicka på bilden så kommer du till panelgardinerna av samma tyg.
Supercharmiga kuddfodral från HM.
På HM-Home hittade jag dessa underbara kuddfodral - klicka på bilden kommer du till HM. ENDAST 99kr/st 50x50 av stentvättat linne - superfina!

Den runda kudden med volang kommer från Hemtex - klicka på bilden kommer du till deras hemsida.
På hemsidan finns den i turkost på REA - ingen rea på butiken :( Typiskt men vad gör det när jag fick den färg jag ville.

I matrummet blir det mer och mer PÅSK. Av dessa underbara lyktor har jag nu bara EN kvar! Den mindre modellen. Klicka på bilden kommer du till shoppen.
Bord från Halens, torndekoration från Magnus & Selma.
Jag shoppar gärna via internet. Har inga problem att klicka hem både ringar, skor, gardiner och möbler. Bordet har ni säkert sett förut - det har jag handlat på Halens - en favorit. Det lilla dekorationstornet kommer från Magnus & Selma - klicka på bilden kommer ni dit. Det är en TRÄDGÅRDSDEKORATION men passar såklart lika bra inomhus.
Superfin krona, cremefärgad, med påskdekoration. Ändra efter säsong. Kronan hittar du på Magnus & Selma.
De JÄTTEFINA kronorna på fat har kommit tillbaka i shoppen - nu i vårig och somrig färg - creme/vit. De säljs i 2-pack (liten och stor). På bilden den STORA. Jag har dekorerat med värmeljuslyktor i cement som jag fått i födelsedagspresent, dun och liten blomma från ICA i Bjästa.

Igår såg vi Couples Retreat med Malin Åkerman. Charmig komedi med ett litet budskap om KÄRLEK och att gräset inte är GRÖNARE på andra sidan. Dåligt betyg på IMDB, (klick it) men jag tyckte den var sevärd. Nåt för dig Trolda =)

Ha en underbar fortsättning på LÖRDAGEN och helgen!
See Ya
/Sara

Som vanligt klicka på alla LÄNKAR och BILDER.

Kommentarer
Postat av: Trolda

Ja men det ser ju PRECIS ut som gardinerna som hänger i MITT sovrum!!!! (såklart....;-)) JÄTTE SNYGGA!!!! =D Jag köpte ju mina på bauhaus faktiskt...ja det MÅSTE vara precis likadana =D Och TACK för filmtipset =D =D Jag äääälskar ju romantiksa filmer =D Nu har vi shoppat loss i Trollhättan och pustar just nu ut I Hemmets lugna vrå, för att om en stund vandra iväg till goda Vänner på en fika! =D Och som vanligt bjuder du på så mycket fint =D



trolda - önskar fin lördagkväll =D

2010-03-27 @ 16:33:39
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Nina

Uj, här visar du det ena fina efter det andra... jag blir sugen på allt fint... juh. Synd att gardinerna var slut, vill inte ha paneler. Lika synd att du bara har en liten lykta kvar. Men men... kanske du har något annat fint.



Nina - snart nära dig.

2010-03-27 @ 19:54:00
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: Kicki

Vilka underbara bilder du har på din blogg, jag blir alldeles salig varje gång jag tittar in....du ger mig inspiration....jag tar inte bort den gamla bloggen riktigt än, säger till när det blir dax...ha en fin kväll och glöm ej släcka ljuset 20.30..kramen

2010-03-27 @ 20:21:03
URL: http://blogg.vf.se/kicki
Postat av: Anna

Hej!



Vilka fina sovrumsgardiner! Verkligen ljuva och romantiska, sprider vårkänsla :)



Ja det är härligt att åka iväg på små dagsutflykter emellanåt, det är skoj!



Ha en fin söndag!



kram-kram

2010-03-27 @ 22:45:55
URL: http://levinda.se
Postat av: Mia

Om Let's Dance får det att spritta i kroppen så får dina bilder det att spritta i varenda vårnerv som finns, så himla mysiga bilder på så många fina saker (vill pyyyyynta våren hit nuuu).



Hann inte få bilder på vår kyckling denna gång, alla var extremt hungriga så...



Hoppas er kväll igår va toppen och godmorgon till idag säger jag!

2010-03-28 @ 09:51:17
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej och tack ♥ för kommentar, jättekul att du hittade "hem" till mig! Vilken fin blogg du har och vilka fina inredningsbilder.



På tal om Photoshop som jag ser att du använder, en tävling pågår just nu där du kan vinna en DVD från Moderskeppet, välkommen tillbaka!

2010-03-28 @ 15:13:54
URL: http://kandy.se
Postat av: Liza

Så härligt inspirerande bilder! Här står allt stilla just nu i väntan på att"leveransen" ska komma! Kram! /Liza

2010-03-28 @ 16:33:02
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0