Vi skulle ta en promenix...

...men JISÖS vad kallt! -19 grader - inte kan man ta en rask powerwalk då inte. Eller jo det kan man väl...

Men hallå! Det rinner ur ögonen, jag blir iskall och skrumpen om hakan och snoret, ja det rinner det oxå.

Bli int' nå å va dä!

Liten krona med dekorationsägg.
(klicka på bilden kommer du till shoppen).
Sätter mig med bloggen istället.
Jag har skickat in kameraobjektivet för rep till Nikon, faktiskt ANDRA gången det händer sen jag fick kameran. Sist bytte dom rakt av - Garanti. Jag hoppas såklart på samma sak denna gång.

Därför blir det inga NYA bilder - men jag letar i arkivet och hittar en del smått och gott till alla ER kära läsare!

Kära Örebroare, det är även så här att jag har en NY dator. Kanske jag berättat? Minns int'. Hur som så sitter jag numera vid en Acer och Dell'n står väl mest bara till sig ett tag. Datorbytet innebär även att jag ännu inte installerat all programvara som jag borde. Ja, man kan väl säga att Acern e mest som en surfdator. *lyx* Alltså jag saknar ett bildredigeringsprogram.

Ljuvliga kuddar!
Men att det inte är nån snygg ram runt bilderna funkar faktiskt oxå.

Jag har hämtat ut mina LILA stövlar. Åååh vad dom passade perfekt. Satt som en smäck.
Ska nog ha dom på lördag. Då ska jag nämligen ut och äta med min mentor och min chef.
Jag har under ett år haft en mentor som stöttat mig i mitt kvalitetsarbete och nu när året är till ända vill vi liksom knyta ihop säcken och göra ett snyggt avslut. Därför ska vi ut och äta och ha lite trevligt.

Dagen till ära ska jag PERMANENTA mig. Haha.. .coolt va? (click it).

Nästa helg ska jag till min kära kusin och fira 40-årsdag 23-årsdag. Hur kul som helst =)

Nää, nu ska jag kolla lite på halv-åtta hos mig, samtidigt logga in på FB och surfa runt lite allmänt...

Dä bli bra dä!

See Ya/Sara

Kommentarer
Postat av: Nina

Lila stövlar!!! Det måste du ju visa upp. Absolut. Lila är min favoritfärg.



Och med minus nitton får man stanna inne! Det har jag bestämt.

2010-02-10 @ 21:41:31
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: Trolda

Här visar termometern på 17 minus och den dagliga promenixen till jobbet får ersättas av bil känner jag... KUL att stövlarna passar, du är säkert SKIT-SNYGG i dem ;-)!!! och TACK för musikförslag där...får kollas upp i helgen! =D och september....en perfekt tid till en resa =D Sååååå härligt för er =D



Trolda - kramar o ha en fin dag!!! =D

2010-02-11 @ 09:13:17
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Här händer det massor :) Trist med kameran, hoppas verkligen de tar in den igen då. Har varit rätt milt här ett tag nu och det är man verkligen lycklig för! Det räckte med den där långa maratonkylan vi hade hela december och januari. Nä, vår, here we come :) Sköt om dig i massor! KRAM

2010-02-11 @ 10:02:44
URL: http://jennyshemochharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0