Lunchtime

Allt som oftast har jag MATLÅDA med mig.
Idag är en sån dag - 2 avocado och korvstroganoff (LCHF).

Såklart har byxorna börjat kännas lite trånga och som plåster på såren så tryckte jag i mig en SEMLA igårkväll. Typiskt! När man tänker att man kommit på banan och slutat med SOCKER och sånt tjafs så är det SEMMELDAGS. Jamen hur lätt är de att undvika? Inte alls skulle jag vilja säga.

Men jag ser våren med tillförsikt och planen är att jag ska väga 5 KILO MINDRE den 1 juni.
Ha! Lätt som en plätt jag har 4 månader på mig!

På lördag ska goa vänner komma och hälsa på och vi ska bjuda på GUBBRÖRA och LAMM - säkert blir det en smarrig efterrätt oxå, åsså ett gott vin till såklart. Himla bra med systembolagets sida där man kan söka på recept och få fram ett passande vin. Helt plötsligt är gemene man sommelier.

Nä nu Clas Ohlson och köpa små hjärtansformar.

See Ya
/Sara

Kommentarer
Postat av: EVA

Åhhh så gott med lamm ! Jag har äntligen fått maken att inse att lamm går att äta...han har totalvägrat all ullmat sen mååånga år tillbaka men nu har dörren öppnats något...hihi !



***

KRAAAM EVA



:)

2010-02-03 @ 15:13:07
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Trolda

Jag brukar också försöka ta med matlåda till jobbet =D och 5 kilo innan juni är ju en sund o perfekt minskning som du GARANTERAT fixar!!! =D Jag borde OCKSÅ tänka lite framåt inför bADSÄSONGEN...(!!!!!!!!!) Men är inte motiverad tillräckligt ännu...semlor är dock inga problem att avstå då jag ju inte tål mandel o inte gillar vispad grädde sådär...(däremot gärna i såser,glass o annat smarrigt...;-))



Trolda - ha en fin kväll =D

2010-02-03 @ 20:19:45
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0