Kamera i mobiltelefon


Jag har en Sony Ericsson P1 - jamen den har ju en blurrig kamera.
Lysande!! Jag är inte så förtjust i att fota med mobilen för allt blir bara blurrigt och suddigt.
Skam den som ger sig. *ler*

Jag är überförtjust i Modesty Blaise - hon är min stora förebild och idol ever and ever.
Jag fattar faktiskt inte varför det inte gjorts en vettig actionfilm a la Mission Impossible 2010 med en värdig skådespelerska. INTE Angelina Jolie eller nån annan Hollywoodstjärna utan en RIKTIG actionbrud.
Nu menar jag inte att Angelina Jolie är dålig eller så, jag kan absolut uppskatta hennes roller och både Mr and mrs Smith, Skycaptain.. och Lara Craft finns i DVD-hyllan. (Nu får jag väl inga smartpoäng).

Men för att gestalta Modesty tror jag helt enkelt det måste till ett nytt ansikte.

På jobbet dricker jag kaffe ur min Modesty-mugg och mina terminalglasögon är såklart Modesty-modell.

Nu ska jag nyttja min SNYGGMUGG!

I'll be back
/Sara

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja men se, inte blev det en dålig bild med mobilkameran inte!!

2010-02-18 @ 15:06:06
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Liza

Det blir ju bra kort med mobilen! Fina terminalglas du har.. mina är bara tråkiga!

Hoppas allt är bra med dig och att ni slipper lite av kylan som vi har här uppe nu -18 just nu!

KRAAAAAAAAAAAAAAM!

Liza

2010-02-18 @ 19:10:27
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Trolda

Även HÄR är Modesty en Favorit såklart!!! ;-) Önskade alltid att hon och Willie Garvin blev ett par "på riktigt"....så vi även kunde få lite ROMANTIK mellan serierutorna...=D Och fräckare brud än Miss Blaise finns inte, skulle väl isåfall vara DU och JAG då...;-) Vad härligt för dig att killa en match med vinstgaranti...=D heja, heja MODO!!! =D



Trolda - kramar =D

2010-02-18 @ 20:50:08
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0