Uppdaterar...

..shoppen med nya bilder på en massa varor, både nya och gamla som kommit in. Klicka in för inspiration!! Absolut inget köptvång.
Superfina termometrar finns hos Magnus & Selma.
Klicka på bilden för att komma till dom fina termometrarna.
Underbart väder för penseer. Massor av prylar från Magnus & Selma.
Klicka på bilden så kommer du till zinkbaljorna.
Den fina lyktan kommer från Magnus & Selma.
Jag älskar att dekorera med ägg i massor. Klicka på bilden så kommer du till Höns o sånt.
Lyktan och zinkbaljorna hittar du oxå i shoppen.

Ha en skön fortsättning på SÖNDAGEN.
Själv lyssnar jag på Eric Bibb på Spotify.. Ska snart sätta mig och bläddra i en massa inredningstidningar för jag behöver inspiration till vår altan - vi ska byta räcke.

See Ya,
/Sara

Kommentarer
Postat av: Trolda

Så mycket fint du bjuder på! =D Fotbollen gick sådär... 0-0, lite orättvist faktiskt - vi VAR bättre, deras Henke till trots! ;-) Men kul ändå! =D Korv o kaffe i pausen - hör liksom till =D Hoppas du hittat inspirationen i tidningarna...tänk, man kan bläddra o bläddra i dessa tidningar i en eeeeevighet, o det är lika roligt varje gång =D



Trolda - kramar =D

2010-04-18 @ 19:41:12
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Ninni

Oj va mycket fint!! Mina orkidéer är fina just nu, dom som inte blommar har jag i sovrummet.



Ha det gott och sov gott när det är dax!

2010-04-18 @ 21:31:48
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Liza

Finfina zinkbaljan gillar jag! Få se när vi får vår sovboda om det blir en sådan på altanen..

Ha det så bra i Umeå imorgon.. gillade affärerna där!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Liza

2010-04-18 @ 22:16:01
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0