Torsdag, hockey och...

Michael Connelly Gatans Lag i min iPod.

Veckan har rusat fram. Skulle egentligen till Umeå imorrn med det blir på måndag istället. Lika bra det - det känns som att jag hade ett ton tvätt med mig hem? Var kom det ifrån?

Shoppat lite, en klänning på HM och två cementfåglar på Bolagret. Vilken butik!! Den skulle lätt passa här i Övik :) Ja butiken alltså, fåglarna har jag satt på mitt superfina utebord som jag gjort av symaskinsunderrede. På tal om symanskinsunderrede så köpte jag en tidning som heter KÖK OCH BAD eller nåt liknande.. Där visade dom ett badrum där man använd Singerunderreden till tvättställen. Ovanlig idé och lite för plottrigt för mig men ganska coolt ändå. Och om jag hade en sommarstuga skulle det nog passa där.

FREDAG imorrn och vi ska på Brux och titta/lyssna på Lars Ekengren och Eric Bibb, vi ska gå tillsammans med mamma och syrran.

Ha det gött!
See Ya,
/Sara

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

bara för att säkerställa o, de hade jättemycke snygga kläder på kappahl i umeå nu!

2010-04-16 @ 09:50:37
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Trolda

Skönt att ha dig hemma igen...=D Ha en riktigt fin helg och KRAMAR!!!



Trolda - tjingeling!!! (freeeeeedag =D)

2010-04-16 @ 18:54:34
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Liza

Och jag som har gått och spanat efter dig i Umeå hela eftermiddagen! Tänkte har jag tur så får jag träffa dig irl... Kanske kan det bli en annan gång. Gjorde ett par fina inköp i Umeå - hade lite tight om tid för att hinna shoppa loss ordenligt.

Kram!

Liza

2010-04-16 @ 22:54:48
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Ninni

Alla shoppar kläder..måste bara snart ge mig ut och skaffa lite nytt!



Min symaskin den gav jag till RK när vi flyttade från huset.

Hade kunnat passa bra här nu i vår nya lägenhet.



Ha en gooo söndag.kramen

2010-04-18 @ 14:19:45
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0