Inget för känsliga

Perfekta små SMS historier bjuder jag på idag:

En uppgiven man sade:
Man skulle  ha varit dammsugare. Då hade man blivit tagen på slangen,  
fått påsen  tömd och blivit utlånad till grannkärringen.  

Kvinnan i affären:  
Varför i  allsindar är denna lilla handväska så dyr?  
Expediten:  Ååh, den är gjord av kuk-skinn, smeker du den blir det en resväska!  

Sexlivet i ett förhållande kan förkortas till MMA.  
I början:  Morgon, Middag och Afton.  
Senare:  Mars, Maj, Augusti.  
Till sist:  Möjligtvis Mitt i April.  

Om mitt ena ben vore  julafton det andra vore nyårsafton,  
skulle du  då kunna tänka dig att hälsa på i mellandagarna?  

Vad är störst en pressenning eller ett  nattlinne?  
Svar:  Nattlinnet.  
Under det får det plats 2 mjölkmaskiner, en dyngspridare och ett nöjesfält.  


Du vet att  killar brukar ha pungsvett va? Men vad kallas det på tjejer?  
Svar:  Läppglans  


Vad är det för likhet mellan att stå väldigt  nära ett stup och att bli avsugen av en 90-åring?  
Jo, man  känner suget , men man vågar fan inte titta ner.  

Anledningen till att  kvinnor är födda med två par läppar;  
det ena  paret är för att slänga käft, det andra för att ställa allt till rätta igen...  

Hur botar man huvudvärk hos en blondin?  
Man sätter en alvedon under förhuden och frågar om hon vill ha en sugtablett eller ett  stolpiller.


Det där var till kära Kusin =) Nu hoppas jag att hon fått sitt lystmäte.

Fredag underbara FREDAG! Idag ska vi titta på fönster och dörrar på TRÄHUSET. Vi har bestämt oss för Trarydfönster, dels för att vi fått absolut bäst hjälp och service av snickaren som är återförsäljare, MEN inte att förglömma faktiskt bästa priset. Ni som läst här någorlunda vet att vi verkligen försökt få in priser från olika och några har ju varit bättre än andra kan jag säga.

Jamen ge mig lite SOMMAR nu!! Ååååhhh kolla! 26 grader varmt i havet och gratis öl.
Kan det bli bättre? Nää, förmodligen inte.

Åsså en gammal bild... jag har ju en annan kökslampa och soffan står i hallen.

Ha en underbar fortsättning på dagen!
//Sara

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Sara! Spaljen är 23cm hög, diam är 9cm

Ägget är ca 12-13 cm hög..

Ha det så bra! Linda

2010-04-23 @ 11:33:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Trolda

Hahahaha...=D TACK för dem!!! Blir genast till att skicka sms till olika Väninnor nu...;-) Och vilken UNDERBAR BAD-BILD du bjuder på!!!!! Ja, som man längtar nu efter lite SOL o VÄRME!!!! Jag har jobbhelg, men imorgon efter jobbet kommer det en HÖG med dejliga Danskar hem på middag, så DÅ blir det galej minsann...;-) ha en fin lördagkväll och så kul att ni hittat de perfekta fönstren =D



Trolda - kramar =D

2010-04-24 @ 19:40:11
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Liza

Ska bombardera mina kompisar med sms... asgarvar

Åh, vad jag längtar till sommaren! Tänk att få gå barbent i sandaler... bara det är guld!!

Kram!

Liza

2010-04-24 @ 23:54:41
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Katten Carina

Lika fint som vanligt här och alltid uppmuntrande att besöka din blogg..

Ha det så bra. Kram Carina

2010-04-25 @ 18:09:30
URL: http://kattencarina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0