Rhodos on my mind

Snygg stenläggning
Ute på promenix i Lindos och ser denna fantastiska stenbeläggning. Rundslipade stenar som står på "högkant", vilken bra idé tyckte jag. Det måste vi ta med oss hem och kanske göra nånstans. Vaddå "vi" säger guben.
Fantastisk vy.
Egeiska Havet, med en temperatur på 25 grader. Helt fantastiskt.
Lindos
Oj vilka vyer.
Vi bodde i Kolymbia och tog bussen till Lindos, ungefär en timmes färd. Som tur var AC på bussen annars hade vi dött. En tjej fick ändå värmeslag så det var lite kaotiskt när vi klev av.
Den dagen var Amstel-ölen extra god.
Vi bodde superfint och hade köpt resa med All inclusive, det kan jag verkligen rekommendera när man har barn med sig. -Pappa, jag vill ha en glass!! -Jaa, ät hur många du vill.
Super!
Black n white.
Hur nöjd är jag inte här då. Köpt min Converse för 20 Euro. Ja, jag har nog fått mig en Amstel oxå...
Vi bodde på Atlantica Aegean Blue, ett storslaget hotell där det mesta fanns. Dignande frukostbord, läckra luncher och imponerande middagar. Aldrig en upprepning och stor variation, olika temakvällar. Allt från Sushikvällar till Italienskt. Kan rekommenderas varmt! Har du funderingar på Rhodos så kan jag rekommendera det här stället. Rhodos Stad är ju oxå nåt att åka till, Gamla Stan är jättecharmig med alla butiker och cafeér i varenda vrå.

Jaja, det blev en massa "egobilder" men det bjuder jag på. När man bloggat ett tag och gjort sig "offentlig" så gör det liksom inte lika mycket. Om inte annat så har jag fått nya bekanta och fler som hejjar på mig. Det är bara roligt. *vink* *vink* E, snart börjar HOCKEYSÄSONGEN!!

Glöm inte att kika in på Magnus & Selma, det har kommit lite nya varor till butiken. Jag kommer såklart att fota mer och bättre och visa här på bloggen på dom grejjerna oxå.

Kommer säkert fler bilder från Rhodos, vi tog typ 600 bilder...

Ha det bäst!
Vi ses
//Sara

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Jaa men så klart NI ska göra så fint med stenar hemma någonstans!

Ser ju ut som ett jättemysigt ställe, och vi har då konstaterat att det skulle nog ha blivit Mycket billigare att åka utomlands på en all inclusive resa än bilturen vi gjorde :) :) haha!

2009-09-02 @ 14:17:06
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: EVA

Gäller bara att hitta stenarna...hehe ! Men du kanske packade en väska full...



Det gjorde vi när vi var små och hälsade på min morfar i Spanien. Då vi åkte ner hade vi alltid lite svenskt käk typ falukorv och hamburgerkött med oss ( en liten vit resväska full...)och då vi åkte hem förbannade pappa oss för alla jävla stenar vi hittat och packat i den lilla vita väskan... :D!



Härliga bilder och nu blev man ju sugen på värme igen...hihi !



***

KRAAAM EVA

2009-09-02 @ 14:48:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Liza

Superhärliga bilder! Jag hade definitivt försökt ta med mig stenarna hem - vilken bra idé med stenläggningen!

Annars så händer inte mycket här i Piteå idag det regnar och jag myser inne med tända ljus och en bra bok!

Kraaaaam!

Liza

2009-09-02 @ 18:57:56
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Trolda

Heeeeej!!! och TACK för vykortet!!! =D Ni är väl för SÖTA!!! och vilka uuuuuuunderbara bilder du bjuder på! ser ju helt fantastiskt härligt ut!!!förstår om ni njöt i FULLA drag...;-) Och du är ju bara SÅ snygg!!! härligt med "ego-bilder" ibland, det bjuder vi på!!! =D speciellt då när man är så snygg o brunbränd som du är nu ;-) Och visst är det väl härligt med "VI-projekt"...;-) det där "VI" innebär ju en hel del jobb för männen, det vet ju vi kvinnor om! =D



Trolda - äntligen m dator oxå =D

2009-09-02 @ 20:07:34
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0