Höstkänsla


En vacker höstdukning är aldrig fel. Kan man dessutom matcha lite i färger så ser det lite extra genomtänkt ut och det blir roligare för gästerna att sätta sig till bords.

Det ser liksom tänkt ut. Passa på att ta in dekorationer från trädgården, det kan nog vara på sista versen.. Ett-tu-tre är det frost och då är det inte att tänka på.

Dom fina servettrosetterna köper du såklart i shoppen. Klicka på länken

Tittar ni på Svenska Hollywodfruar? Det gör jag! Nu lyckades jag somna mitt i programmet igår men jag såg när allas vår Fru Anka var hos blomsterhandlarn och berättade om palmträden som dom sågat sönder? Och när Maria fick besök av sin långa lillebror - märkte ni att dom hade precis samma röst? Och när vad-hon-nu-heter skulle på date? Men jösses vad har hon gjort med sin kropp? Äter hon inget? Jaja, alla är dom helt underbara på sitt sätt tycker jag.

Imorron ska vi på kalajs (det tar aldrig slut), på torsdag är det ELITSERIEPREMIÄR här i Övik så då är JAG på Arenan iallafall !! ÄNTLIGEN drar det gång :)
Det är väl ungefär som att vara älgjägare, det finns bara 2 perioder -före älgjakten och under älgjakten. Har samma känsla gällande hockeyn - före hockeysäsong och under hockeysäsong.
Igår drog det igång med att Skellefteå förlorade med 2-3.

Ha en underbar fortsättning på tisdagen!
Vi ses//Sara

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej vännen! För det första vilken fin header du har gjort! gillar Sen din dukning.. underbar! Ser med förtjusning "fruarna", undrar också hur de mår egentligen.. fru ANKA är ju lite märklig. Kul program iaf!!

KRAAAAAAAAAAAAM!

Liza, som myser i höstrusket!!

2009-09-22 @ 21:20:15
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Trolda

Ja JAG sätter mig gärna till bords...;-)SÅ MYSIGT du dukat o pyntat! =D Och visst är det kul med HOCKEY igen!!! =D Nu är det ju så min käraste Zassi att DITT Favoritlag möter ju MITT på torsdag!!!!!Men vi ÄR ju såna GOA´Väninnor att vi väl överlever det...;-) Så antingen tippar vi oavgjort, eller så saluterar vi FRÖLUNDA på torsdag...;-) "Må bäste man vinna" =D (och LYCKA TILL då :))



Trolda - kramkram=D

2009-09-22 @ 21:51:59
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Milla

Mysig blog du har..kikar nog in snart igen.Milla:)

2009-09-23 @ 20:01:50
URL: http://www.camkar72.blogspot.com
Postat av: Lizaloop

Väldigt tjusig dukning!

Mitt nät är fortfarande sååååå segt, "de lagar ju aldrig det där som nu är nåt fel på" så att kommentera tar tiiiid och att ladda upp en bild på bloggen....ja de ska man ha tur om man överhuvudtaget kan göra....tur att jag lärt mig mobilblogga för det går iallafall bra!!!

Ha en fortsatt bra vecka!!

2009-09-24 @ 10:08:56
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0