Skor, skor och åter skor

Va på DinSko och skulle kolla lite, hittade DENNA sko (klicka på länken). Föll direkt! Den ska jag ha!! Pöh.. min storlek (37) var undanlagd och inga fler i den storleken fanns att uppbringa.

Jag bara MÅSTE ha dom!
Kassörskan är vänlig och säger att om hon inte köper dom så ringer dom mig =)
*Lycka*
Jag vet själv hur det är när man lagt undan nåt, men vill hemskt gärna ha - men kommer troligen INTE att köpa.
Gick dit igår i tron att SKORNA finns kvar!
*Helvete*
Ny kassörska på plats som inte visste om min "dubbelbokning". Den tjej som lagt undan 37orna skulle såklart inte ha dom utan dom hade åkt ut i butik igen, nästa kund kommer och tycker samma sak som jag.
Jisös vilka snygga skor - dom vill jag ha! Lägger såklart undan och vips har min "bokning" glömts bort.
Går dit idag igen i förhoppningen om att NU är dom väl ändå mina!
Näää, hon hade köpt dom! ...suck..
*Dubbelhelvete*
Jamen, säger kassörskan, -du kan alltid klicka hem dom från internet och frakten är bara 39kr.
*Lycka igen*
Men tror ni dom finns i min STORLEKSJÄVEL??!!
Nääää! 37orna är SLUT! Va? Man bara dånar.
*Trippelhelvete*

Nu har jag liksom BESTÄMT mig! Jag SKA ha ett par såna där skor, eller i allafall liknande.
Klicka, klicka, klicka, google, google, klicka... vips
Snygga stövlar från have2have. FRAKTFRITT.
Hittar en UNDERBAR skoshop som heter Have2Have (klicka på länken).
Jamen skorna är nu HEMKLICKADE och BETALDA!
*Trippellycka*
Man kan lugnt säga att jag nu hittat en ny favorit bland NÄTSHOPPAR (hoppas nu storlekarna passar).
Vilket hallelujamoment! Kolla in denna kavalkad av skor jag VILL HA. (hoppas guben läser)
En rosa dröm.
En rosa dröm.
Rödsvarta snyggingar.
Åååh UNDERBARA!!
Orange, lila och underbara!
Jag SMÄLTER!
Guld och svart - kan aldrig bli fel.
Inte har jag några problem med dom här heller...

Ja, det var mitt lilla torsdagsnöje det =)
Sen kunde man ju länka på Facebook och bli "kompis" med dom så nu ska jag väl få en massa rabatter *längtar*.
Ni begrip juh att hit klickar jag in mig  fler gånger!

Vi ses/Sara

Shoes, shoes, shoes! One can NEVER ever have too many shoes. I've found a lovely shop on internet. Click on the pictures to get there. I strongly recomend!

Kommentarer
Postat av: EVA

WOW vilka pjuks ! Skitsnygga...

Men liiite för höga för en långskånk som mig...får nöja mig med lägre modeller ( och tråkigare...hehe ).

Måste kika in och spana på alla skorna...helt klart !



***

KRAAAM EVA



.

2009-10-29 @ 17:41:17
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Trolda

Uj, uj, uuuuuj, vilka snygga skor!!! =D inget för MIG dock som inte direkt skrider runt fint i såna klackar...;-) jag har faktiskt dock ETT par riktigt snygga med höga klackar som jag använder när jag går ut och vet att jag blir SITTANDES...i BAREN då såklart...;-) Och vilken TUR du fick tag på dem tillslut - #lycka# =D =D =D



Trolda - kramkram =D

2009-10-29 @ 19:15:00
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Liza

Se där en skogalning till! Vilka skor.. älskar dom hela högen!! Vilken tur att du fick tag i dina stövar.. supersnygga! När vår yngsta dotter flyttade så käre maken: Jag trodde att det skulle bli bra med plats i garderoberna... men nu har du ju fyllt dom med skor!!! Jo, jag är galen i skor så jag förstår din frustration när drömskorna bara försvinner utom räckhåll!!

Är ledig imorgon... ska nog besöka någon skoaffär..

KRAAAAAAAAAAM!

Liza

2009-10-29 @ 23:14:18
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag måste blunda :( kan inte titta på så där mkt skor...då måste det handlas här serru ;)

Hoppas ni får en fin helg..kram kram...

2009-10-30 @ 18:19:54
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Mona Nordlander

HEJ SARA!

jag är en av dem som är & kollar din hemsida, jag blir så lycklig av all inspiration & alla vackra bilder & även din humor smittar av sig till skratt. fram över kommer jag & shoppar i din butik, finns SÅÅ MYCKE fint. Ha det gott & Tack

2010-03-17 @ 15:03:30
Postat av: Saras Inredning

Mona: Hihi... Vad glad jag blir!! Tack :)

Och du är SÅÅ välkommen!! Guben o jag ska göra fint i garaget (förhoppningsvis i helgen) - kanske till och med så att det går att gå dit och TITTA på grejjerna. Vi ses/Kram Sara

2010-03-18 @ 07:58:24
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0