Före, under och efter


Mäh?? TV-dosan? Hahaha.. den såg inte jag förut.
Jaja, -whatever. Så här såg det ut igår (lördags) typ mitt på dan.

Orangea Gerbera ger härlig höstfägring.

Sen blev det så här. Jäger i pytteflaskor som fastnade på E's läpp?!!
A gör allt för att hjälpa till.
Vi bjöd på Avokadosoppa, Lax på Spenatbädd med Västerbottenost och
till efterrätt Bärtäcke med rostad kokos och hemmagjord Råkräm.
*mmmmumsfilibabba*
Supertrevligt!! Efter midda'n och en massa surr vin,  spelade vi Nintento Wii
- Bowling - hur kul som helst!

Lördag till vänster och idag ser det ut så här (mitten/höger).

Jag fick min GARDINLÄNGD nr 2 och när jag ändå beställde den passade
jag på, att på REA, klicka hem den här underbara lilla lilla ljuskronan.
Liten ljuskrona hemklickad hos www.ellos.se. Jag borde snart få provision!
Den är ca 20 cm i diam. Urgullig och ger en härligt sken.
REKOMMENDERAS! Om den nu finns kvar - det var på REA.

Ha en skön söndagkväll - själv ska jag trycka i mig choklad och slappa
framför TVn.

See Ya
/Sara

We had a lovely time saturday night. Avocado Soup, Salmon and berries for dessert.
I've bought a wonderful little lamp at ellos.se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men det är ju TEVE-DOSAN som gör hela BORDS-DUKNINGEN!!!! =D ;-) Underbar dukning! Jag längtar tills den dagen då VI sitter där...=D Verkar som ni haft en alldels underbar afton! =D och den lilla ljuslyktan är ju bara för söt!!! =D ha en fortsatt fin kväll och KRAAAAMAR! =D



Trolda - med teve-dosan i högsta hugg...;-)

2009-10-25 @ 19:22:38
Postat av: Katten Carina

En lyckad kväll, det syns.

Ha de. Kram Carina

2009-10-26 @ 12:37:50
URL: http://blogg.passagen.se/cabe3
Postat av: Miafialottan

Hej och hallå!



Jag är bara ute och söker efter min borttappade Inspiration, tänkte jag kanske kunde finna den här? När jag ändå är ute och letar kanske du sett till all Energi och Ork också, för de lyser också med sin frånvaro...

Hoppas allt är bra!

Hej hej!

/M

2009-10-27 @ 15:03:57
Postat av: Lycklig mor

Älskar dukningen!

Vitt och orange är en superfin kombination :-)

Kramar från lilla jag

2009-10-27 @ 22:36:16
URL: http://honshazeshonen.blogspot.com/
Postat av: MO

Vilket härligt dukat bord (o apparaten till tv:n smälte ju in fin;). Det verkar så kul med Wii, har aldrig provat men jag föreslog för maken att vi skulle köpa det till familjen i julklapp...Söt ljuskrona oxå, kram

2009-10-28 @ 14:56:16
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

mycket vackert, värsta halloweendukningen :)

Nu är jag hemkommen från frissan ;)

2009-10-28 @ 15:14:00
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ser ju sååå härligt ut



Å NIntendo å allt... önskar jag va me! :))

2009-10-29 @ 14:11:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0