Sol, sol strålande sol


Äntligen, äntligen kom solen! Efter en veckas grått och trist regnväder så kikar nu solen fram.
Men värst vad dammigt jag har? Hur är det möjligt?!

Nu ska vi ta en promenad medan solen är UPPE!
Jag har börjat trixa med 1a Advent som ni ser. Massor med inspiration hittar jag i alla möjliga inredningstidningar som bara häver ur sig JUL överallt.

Finfina lyktor har jag beställt till shoppen.
Hoppas på att få dom snart, snart!
Klicka på översta bilden så kommer du till den superfina vägghyllan. Ett fåtal kvar i lager.
Passa på =)

Nää, nu ska vi UT!

See Ya
/Sara

Soon it's Christmas and I've already started as You can se. Click on the first picture and You come to my webbshop. Have a nice day in the SUN.

Kommentarer
Postat av: Liza

Jippii! Nästa helg är det ADVENT - åh, vad jag längtar! Inspirationen flöder, och jag gillar dina bilder!!

Kraaaaaaaaam!

Liza

2009-11-22 @ 11:32:10
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0