Flygfoton

Det här var en rolig sida som syrran tipsade mig om:

FLYGFOTOHISTORIA

Gamla Flygfoton från hembygden
Se gamla flygbilder av lantgårdar och torp i Sverige
samt villor, herresäten, egnahem, kyrkor och småindustrier…
Tiotusentals motiv från hela Sverige på 1950-talet

Flygfotografi av egna gården ovanför finsoffan.
Negativen från 1950-talet har kommit tillrätta.
Beställ bilder: Enstaka kort, eller flera till rabattpris
Varför inte en tavla? Hög kvalitet, äkta vara!


Hitta DITT gamla hemställe, eller morfars eller kanske där du bor nu!

Klicka dig in och leta =) Superintressant och lätt att fastna i flera timmar... Hujja...


Själv spelar jag numera Counter Strike på kvällarna för att öva upp mig till veckans nätverkande på jobbet - hur kul blir inte det då!! =)

See Ya
/Sara
Passar jättebra i köket.


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Jasså så du spelar cs du..

Det sitter min karl med hela kvällarna ibland... jag spelar nångång men dock inte så ofta!



Ha en bra dag!

2009-11-19 @ 09:13:24
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anna

Herregud då kan du slåss mot sonen min då ;) counter strike diggaren här hemma :)



Ha en underbar helg! Kram på er..

2009-11-20 @ 12:53:35
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Ninni

Det har jag aldrig testat ja spelet alltså...sonen spelar det ibland!



Fin bild du har det verkligen fint hemma..kramen

2009-11-20 @ 14:51:22
Postat av: Katten Carina

Tappa inte bort dig bland allt nätverk under helgen.

Ha det så roligt. Kram Carina

2009-11-20 @ 15:34:03
URL: http://blogg.passagen.se/cabe3
Postat av: Trolda

Ja men det låter som en intressant sida - skall flyga dit nån dag! =D just nu har jag dock landat i SOFFAN efter tre mycket intensiva dagar på jobbet och skall vila upp mina ben inför helgen...Ha en underbar helg och KRAAAAAAMAR!!! =D



Trolda - =D

2009-11-20 @ 19:10:41
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0