Det kom ett paket...

Jag hann inte ta kort på det! Men det var så roligt, igår var första dagen som jag orkade mig till brevlådan. Och där var ett vadderat kuvert nedtryckt. *hopp* *studs* Vad kan det vara? Riv och slit - oj det var verkligen fint inslaget! Riv och slit:
Det kom ett paket från underbara Trolda. Fyllt med Saffransbulle-te och godis. Mums!
Men så UNDERBART. Min allra bästaste bloggvän Trolda har skickat mig ett Krya-på-mig-kit.

Saffransbulle-te, en smarrig marsipangodis och ett gulligt kort *lycka*

Det HJÄLPTE! Idag är första dagen på hela veckan som jag är FEBERFRI.
Febern har pendlat mellan 37,4 och 38,7 sedan i söndags.
Igår ringde jag sjukvårdsrådgivningen bara för att kolla om det var lönt att jag kom in och dom kikade i halsen eller så. Men den sköterska jag fick prata med sa bara att jag fått en vanlig hederlig INFLUENSA och att skulle räkna med att den kunde sitta i upp till två veckor och 10 dagar med feber var inte alls konstigt.
Bläk... Men efter det samtalet och paketet från Trolda så var det som att det lättade lite och minsann idag är jag FEBERFRI och pigg - eller ja iallafall upprätt och jag har slagit igång DATORN. Hahaha... kan ni tänka vilken lycka det är då.

Jag ska förresten efterlysa mina skor jag beställde från have2have! Vad hände med dom?

Annars blir det nog mest att zappa på TVn...

Teet var förresten UNDERBART gott och jag sitter med en kopp i detta nu =)

Jaa, åsså kom första snön igår, men idag regnar nog allt bort...

See Ya
//Sara

First day without FEVER. I'm so happy. Yesterday I received a packaged in my mailbox. My lovely bloggfriend Trolda had sent me a Get-Well-kit. Lussebulle-Tea and some candybar. Isn't she just lovely!! And I promise it worked. Today I'm much better. Yippie!

Kommentarer
Postat av: Katten Carina

Vad bra att du är friskare och mår bättre. Ett krya på dig paket är alltid roligt och gott att få.

Ha en underbar helg. Kram Carina

2009-11-06 @ 14:36:21
URL: http://blogg.passagen.se/cabe3
Postat av: Trolda

Ja men va´KUUUUUL att det hjälpte!!!! =D Det är så roligt att få glädja någon annan, och speciellt då DEJ!!! =D =D =D Här blir det "räk-mys" i soffan o ett glas till det; riktigt FREEEEEDAGS-MYS med andra ord =D Ha en underbar helg och må så gott nu med thékoppen ;-)



Trolda - =D KRAAAAAMAR =D

2009-11-06 @ 19:26:15
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Tur att du är bättre...jag hade influensa i våras och attan vad dålig jag var...var till vårdcentralen (döende..tyckte jag) och de tog snabbsänka...VIRUS,VIRUS,VIRUS sa doktorn ;) Så det var bara att gå hem och vänta ut det. Så kan det vara...

2009-11-06 @ 22:43:51
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja det där te´t är jättegott,har du druckit grädde ochrabarber? -yummie yummie

Kram på dig och hoppas bättringen fortsätter...

2009-11-07 @ 12:01:24
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vilka fina bilder!

2009-11-08 @ 02:42:02
URL: http://dansbanegatan.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Så även du har åkt på febern, skönt att du är pigg, idag är min rikgtigt pigga dag! Tack för din kommentar hos mig så jag hittade hit till din inspirernade blogg - gillar mycket av det du visar ur dit hem! Varma kramar å jag hoppas svärfar blir nöjd över dagens uppvaktning!

2009-11-08 @ 14:59:05
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0