Tävla hos Maliin Stoor

Tävla hos qreate.se om denna smarta väskkrok.
Med den här lilla väskkroken från Anna Viktoria slipper du att ställa dina handväskor på golvet eller hänga dem över stolsryggen utan uppsikt. Mycket praktiskt när du är ute på restauranger eller cafeér i stan, dessutom har den en smart design som gör att den inte tar någon plats alls i din väska!

Tävla med Maliin Stoor på Qreate.se (klicka på länken). Den här supersmarta väskkroken KAN bli din - om inte jag vinner den förståss =)

Nu har jag ändrat så att även blogg.se-läsare kan kommentera på Countrystylish, jag har märkt det där hos flera blogspotare oxå, men inte fattat vad det varit för fel. Men nu har jag klickat i rätt rutor så nu kan ALLA kommentera.  Jag gillar blogg.se och jag säger som Ninni - jag har ju ALLT här och inte på blogspot. Men nu kör jag dubbelt ett tag så får jag se vars jag hamnar till slut.

Igår var jag, Milo och Susanne på loppistur och fyndade en del. Mest småpryttlar som vi inte behöver, jag köpte bl a ett Dominospel för 10 pix. Perfekt semesterpyssla. Nää, guben skakade på huvudet och vi kommer nog aldrig spela Domino.

Han gjöt cementskiva till mitt "nya" utebord - det som ska vara till den engelskt röda utemöbeln jag försöker trixa/måla mig igenom. Pallarna har nu fått två varv och är klara, nu fattas bara däckstolarna och soffan så är det liksom "klarrt och beta'rt". Ja åsså bordet då förståss..

Ut till målarburken!
Glöm inte att tävla hos Maliin.
Vi ses
//Sara

Kommentarer
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Kul att du är med och tävlar!!!



Lycka till!!!



Maliin

2009-07-23 @ 15:13:32
URL: http://www.qreate.se
Postat av: Ninni

Vilken fiffig grej! Ska genast kolla in den tävlingen!



Måla på du kommer med all säkerhet att bli skitsnyggt..kramen

2009-07-24 @ 11:01:18
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anna

Fiffiga saker :) namnet på bloggen är ju inarbetat men det där countrystylish va skitnice :D



Ha det gött gumman i dina nya snygga örhängen ;)

2009-07-24 @ 15:49:17
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Mikela

Vilken mysig och intressant blogg du har!

Tänkte ta tillfället i akt och be om lite hjälp :) Jag har nämligen ett litet problem med hur jag ska möblera mitt sovrum. Skulle detta vara intressant för dig får du gärna höra av dig!

Trevlig helg, mvh Mikela.

2009-07-25 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0