Födelsedag


Idag är det minsann mulet ute. Vi har haft underbart väder i flera dar, igår kanske det var lite sisådär men då låg jag i hängmattan och läste STENHUGGAREN.  Har inte läst EN ENDASTE bok av Camilla Läckberg men jag har tre stycken (numera två) som står i bokhyllan och väntar. Kan säga att Stenhuggaren är bland det bästa jag läst på länge.


Jag har fyllt år i helgen! Svågern och svägerskan grattade mig på 27-årsdagen med en underbar handspegel i silver - ett loppisfynd såklart - dom känner ju mig =) Att jag sen fyller 41 är det ju ingen som bryr sig om.
Marinerad ost, tacopaj, cole slaw och annat smarrigt.
Eftersom vi numera är hängivna LCHF:are så blir det ju inga kakor och tårtor och sånt när man kommer hit (klart vi fuskar ibland). Nu är det bara riktiga GODSAKER. Jag bjöd på buffé. Marinerad ost, sallad, cole slaw, grillat, tacopaj, pepparkorv och oliver... Smarrigt värre.
Guben, syrran och mamma.
Guben, syrran och mamma - minsann shortsen på svågern.
Jag blev uppvaktad hela dagen (och åt hela dagen).
En trädgårdspall, presentkort på Paisley Home, VILA, trädgårdsredskap, vin, en jättefin inredningsbok, blommor, grillbestick, en superfin linneduk med blommor på, en skylt till dörren: "Gått på krogen" - ja åsså lite telefon- och SMS:grattis. Har säkert glömt nåt....
(klicka på länkarna).

TUSEN, tusen tack till alla!! =)

Kristallkrona fyndad på Jotex, 50% på valfri vara. Gissa vad jag köpte?
Till mig själv så köpte jag en kristallkrona från Jotex. Halva priset på valfri vara så jag har "bara" betalat 499kr för den. Superfin - kanske lite trixigt att montera den så mycket av kristallerna fick man hänga dit själv och skriva fast ljushållarna och lite sånt. Men vad gör väl det? Den är ju bara hur fin som helst.
Vägghyllan köper du hos Magnus & Selma.
20 kr på Vårblomman.
En jättegullig ängeltavla köpt på loppis. Jag ska nog hänga den på gästtoan, eftersom jag inte har nåt utedass får det bli där.
Om jag hade ett utedass skulle jag fylla det med allehanda gamla tavlor, helst på gam'kungen!
Tvåvåningskakfat från Magnus & Selma.

Det här kakfatet säljer jag i shoppen och trots att jag har tokdålig bild där så har det gått åt som smör i solsken. Nu har jag bara ETT KVAR. Skulle du vilja köpa det? Klicka isåfall på bilden.

Jaa, det var nog allt för den här gången.....
Nu ska jag fördjupa mig i Stenhuggaren igen.
Camilla Läckberg är nu min nya IDOL, vet inte varför jag inte fastnat för henne... måste ha nåt med Martin Melin att göra.

Vi ses
//Sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får gratulera i efterskott! Vad gott det lät, har nu tittat på den kosten! Bara god mat det är ju just det som är det goda av maten! Ris och potatis kan man ju avstå ifrån!

Gillar den vita hyllan från eran nätbutik, den kan nog hamna i vårat kök!!

2009-07-20 @ 18:47:49
Postat av: Liza

GRATTIS på FÖDELSEDAGEN!!! Sitter i stugköket och har precis fått fart på mitt trådlösa bredband.. tekniken är fantastisk!! Låter som en riktigt god kosthållning.. borde verkligen pröva!

Ha en riktigt skön semester!

KRAM!

Liza

2009-07-20 @ 20:03:28
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Nina

GRATTIS på 27-årsdagen!

2009-07-20 @ 21:18:50
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Trolda

Ja men hur kunde jag GLÖMMA det!!!!??? Fö´låt...och stort stort GRATTIS!!!!!! =D =D =D och FIRAD blev du ju VERKLIGEN - som sig ju bör!!! =D Vilka underbara presenter! Och så fina bilder på andra fynd du visar! Kristallkronan glimmar ju även HÄR sen tidigare (oxå DÅ till halva jotex-priset ;-)) såklart! ;-) Ha en alldeles UNDERBAR fortsatt fin vecka du lilla Födelsedagsbarn! =D



Trolda - Med GRATTIS-KRAMAR! =D

2009-07-21 @ 06:08:19
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Nilla

Grattis i efterskott. Vilken trevlig födelsedag du hade, och så mycket fina presenter.

Kram

2009-07-21 @ 09:19:41
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Anna

GRATTIS gumman!! Ser underbart gott ut..jag hade väl suttit kvar där ännu ;)

Hade kunnat ge vad som helst för ängeltavlan.............skitfin!!!

Ha det allra göttaste tjejen..som Nina säger..inte en dag äldre än 27 ;) puss

2009-07-21 @ 11:04:13
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej,

Letar som bara den efter en sådan skyl som det står " har gått på krogen".

Antar att det var en sån fin i vitt trä du fick!?

Vet du av ngn chans vart den vart köpt?

//Karin

2009-08-18 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0