Tildafeber

I dubbel bemärkelse. Jag sitter med feber och ont i halsen, kraxar och har mig.
Lite typiskt att när det väl blir helg ja då kommer feber och förkylning.

Jag har beställt Tone Finnangers bok Tildas Hus, eftersom jag blivit fast för hennes figurer så ville jag kolla lite mer vad hon gjort. Och jag kan säga att BOKEN är helt underbar. Åh jösses det finns ju hur mycket som helst av denna kvinna.
Klart jag ska göra mina baddamer färdiga först, men vem kom på att man inte ska ha "många järn i elden" och "många bollar i luften"?
Tone Finanger
Jaja, veckan har bjudit på både det ena och det andra. Jag har varit till STENINGEVIK på konferens med några av mina arbetskamrater, klicka på länken och kolla in vilket ställe. Jag skulle kunna bosätta mig där. Vilka fina rum och vilken service. Personalen får 5 stjärnor av 5 möjliga! Tack, tack! Kan säga att jag är mätt än. Pajer, soppor, pasta, fisk, biffar, efterrätter och drycker - ja allt var bara helt perfekt. Nästan så konferensen kom i andra hand. =D


Jag har fått en sån underbar PRESENT av bästa bloggisen Trolda! Ett kuvert damp ner i brevlådan i torsdags och kolla!! Ett underbart kuddfodral som passar in PERFEKT!! Tack, tack och tusen tack goa Trolda! Du är ju bara bäst =D
Och vad föranledde denna underbara GÅVA? Joo, jag hade sett en KANIN som jag absolut inte kunde motstå. Och tänk det fixade ju Trolda i ett nafs och med i paketet hade jag en inslagen present. =D

Syns raringen i soffan? Hm.. jag får nog ta en närbild nästa gång.

Nu ska jag fixa och trixa lite, för även om man bara är borta nån natt så orkar man inte ta tag i allt när man kommer hem. Tömma resväskan ligger nog överst....

Vi ses
//Z

Tack för ALLA rara kommentarer =D Det är jätteroligt att ni kommer hit och inspireras. Fortsätt med det!

Kommentarer
Postat av: Lee Brixing

Tack för din kommentar...



Åh, vad jag gillar din lilla soffhörna...den ser så mysig ut!



Jag älskar också Tones alla figurer men mest Tilda så klart!



Ha en superlördag, vännen!



Kramen...Lee

2009-01-31 @ 12:54:06
URL: http://anglasand.webblogg.se/
Postat av: Trolda

Ååååååh vad ROOOOLIGT att den passade in så fint!!! =D Och så fint du skriver om mig...=D Tack rara söta du =D Kaninen passar ju bara underbart perfekt i soffan där till den jättefina "överkastet"! Du HAR ju bara så god smak! HÄRLIGT!!! nu skall vi iväg och intaga en liten middag på en lokal restaurang - LITE mysigt får man ha det på lördag ;-) Ha en fortsatt underbar helg o hoppas du kurerar dig snarast!



Trolda - kraaaaaaaaaaam =D

2009-01-31 @ 15:50:52
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Lee Brixing

Det är bara jag som tassar in igen för du ger mig en massa energi och inspiration!

Hoppas att det är OK att jag tankar hos dig?



Nu en liten fråga ...den supersöta kaninen som du har högst uppe i vänstra hörnet...har du sytt den själv?

I a f var har du köpt den?



Kramen...Lee

2009-02-01 @ 10:39:51
URL: http://anglasand.webblogg.se/
Postat av: Lee Brixing

jag i ett nötskal...högra hörnet ska det vara...

SORRY!!!



En till kram...Lee

2009-02-01 @ 10:40:57
URL: http://anglasand.webblogg.se/
Postat av: Liza

Det är alltid lika inspirerande att kika in hos dig! Så fina inspirationsbilder du bjuder på!

KRYA På DIG!

KRAAAAAAAAAAAAM!

Liza

2009-02-01 @ 11:23:33
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Hoppas du mår bättre nu!

2009-02-02 @ 06:24:48
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Katten Carina

Så underbart att komma hit med alla fina kort med all inspiration. En speciell dag för mig är det idag.. Ha det så underbart. Kram Carina

2009-02-02 @ 19:21:42
URL: http://blogg.passagen.se/cabe3
Postat av: Kicki

Så himla fint du har hos dig. Hoppas att du är bättre från förkylningen nu.



Kramar från Kicki i Värmland

2009-02-03 @ 10:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0