2a Advent

Andra ljuset är nu tänt.
Allt är bara grått och trist ute. Jag påverkas verkligen av väderleken, ja inte bara den förresten, men just nu känns allt bara skit. För att katter ska bli lyckligare, tryggare och känna sig bra så kan man få igång dom att busa lite, med ett snöre eller en liten leksaksråtta eller nåt. Det triggar nåt hormon som gör att allt blir bra och dom känner sig trygga och harmonisak. Jag skulle oxå behöva nåt liknande... därför ska jag nu klippa massor med trekanter för att göra en julvimpel. Jag ska leta på allt möjligt tyg jag har med lite rött i och sätta mig att sy... Förhoppningsvis gör detta att nåt hormon blir triggat och jag känner mig lyckligare och mår bra.
Ljusslinga med pyttestjärnor på väggskåpen.
Ifjol hade jag några fuskgrankransar på dörrarna på väggskåpen - jag undrar var i hela friden dom är nu??
Får leta...
Favoritlyktorna eldas det minsann i ve'ett.
Favoritlyktorna eldas det i ve'ett (jämnt/hela tiden).

Adios/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så mysigt du har det!! De lysande stjärnorna på skåpet är jättefina!

2009-12-06 @ 14:33:48
Postat av: Lizaloop

Ja det är inte bara hos dig julpynt har försvunnit spårlöst, här måste jag ha stoppat undan en hel kartong på ett så säkert ställe att jag inte hittar igen det själv!!

Hoppas helgen varit bra, nu ska jag stressa iväg till jobbet!

2009-12-06 @ 14:57:51
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Nilla

Så fint du har gjort. Klipp lite trekanter du, det hjälper säkert :o)

Kram

2009-12-06 @ 17:26:50
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad julfint du gjort! Riktigt mysigt! Gillade verkligen det fina kakfatet som du pyntat.



Ha en fortsatt bra måndag (det otroligt gråa vädret till trots). /Camilla

2009-12-07 @ 13:57:37
URL: http://vitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0