Dukningstävling hos Duni!

Jag har fått ett mail om en tävling hos Duni, Duni Top Table Award. En dukningstävling både för oss vanliga dödliga och proffs. Duni fyller 60 år och firar detta genom att efterlysa smarta snygga dukningar. Finfina priser i potten.
Klicka in och tävla du oxå!

Jag har lagt in flera dukningar, bland annat den här juldukningen:

Klicka in dig du oxå! Rösta på mig och/eller lämna Ditt tävlingsbidrag.

Ha en underbar fortsättning på veckan!
Kramkram
Vi ses
//S

PS. Jag lägger av mitt alias för nu vet ju "alla" vem jag är =) Numera är det "bara" Sara som gäller, kanske jag klickar in Zassi av gammal vana - hon har ju trots allt hängt med i över 2 år.

Kommentarer
Postat av: Trolda

Jamen ingen Sara utan Zassi...;-) För mig ÄR du ju nästan det...när jag pratar om dig (för det GÖR jag ju såklart ;-)) säger jag alltid Zassi =D Jag vet när den fina blomsterbuketten kom, så tänkte jag..."vilka är DET" i en sekund...=D Jag skall kolla in dukningen och skall jag rösta så blir det naturligtvis på DIN urfina dukning =D ha det bäst där uppe i nord kära Zassi =D =D



Trolda - kramar =D

2009-04-16 @ 19:32:06
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack för titten hos mig. Vilken fin blogg du har. Ska ta mig tid och titta lite närmre vid ett annat tillfälle. Tillbaka kommer jag helt klart.

Ha en skön helg

Kram Erika

2009-04-17 @ 20:17:05
URL: http://villalilja1.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej hopp..lördag..vad händer? Önskar dig en bra dag..take care! kram

2009-04-18 @ 09:52:12
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0