Söndag

Nu har det SNÖAT och vi har några centimeter snö.
Tänk vad precis, jag som bloggade om hur det såg ut IFJOL den här tiden. Inte trodde jag det skulle bli likadant.

Så här ser det ut i detta nu. Julmysig stämning, men vis av tidigare år gissar jag att den kommer att smälta bort lämpligt till första Advent. Näe, jag är inte alls pessimist =D Bara REALIST.

Underbara tyghjärtan kan du köpa i SHOPPEN. Superfina både att hänga i julgranen eller kanske på en skåpdörr?

Nu ska vi gå ner till svägerskan och FIKA! *vardagslyx*
Vi ses
//Z


Glöm inte att TÄVLA hos Tomtens dotter.

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Så mysigt, här har det oxå snöat, sådär lagomt mycket så att man inte behöver skotta :)

2008-11-16 @ 15:28:20
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Trolda

Vad vintrigt och härligt friskt det ser ut!!! Nu funkar datorn igen =D Och jag är dessutom LEDIG idag =D Här lyser Solen men ingen snö...dock rejält kallt med nordan som far rätt i nyllet när man traskar runt ute...Brrrr, men då kan man ju också vara INNE o mysa =D ha det underbart där uppe i snöiga Nord ;-)



Trolda - bamsekramar =D

2008-11-17 @ 14:58:53
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0