Ljum försommarkväll..

Sommarkänsla
För ett tag sedan blev jag utmanad av Trolda att visa mitt senaste, mitt bästa och mitt sämsta inköp.
Jag har köpt två däckstolar, dom tillhör mina senaste inköp.
Här är helt underbart att sitta i kvällssolen och njuta.
image479
Ett av mina bästa inköp är nog lampan, den gillar jag skarpt. Loppisfynd för 50 kr.

Mitt sämsta inköp det blir svårare att visa, det jag inte riktigt är nöjd med åker ut fortare än kvickt. Vi har en liten loppis här i byn där jag brukar göra mina inköp.
Och det är dit pryttlarna åker som jag själv vill bli av med, det kan man kalla miljövänligt.

Men ett av mina sämsta inköp - som inte finns kvar - är en ryamatta som jag tänkte skulle gå i grått men när jag fick hem den var den jeansblå och inte alls så som jag tänkt.
Det är ju nackdelen med att shoppa på nätet, det är inte alls säkert att det blir som man hoppats.

Nu ska jag packa väskan för att åka till Malmoe imorrn. Ungefär 115-120 mil är det här hemifrån.
Ska springa nåt som heter Blodomloppet oxå med mina jobbarkompisar imorronkväll. Det ska bli kul :)

Ha en alldeles underbar vecka!
Vi ses
//Z

Kommentarer
Postat av: EVA

Såna däckstolar skulle passa så bra på vårt trädäck...hur snygga som helst !
Och loppisfynd är ju alltid trevliga fynd ! Håller med att om det man är missnöjd med inte stannar länge i huset !
***
Ha en fin tisdag !
KRAAAM från EVA !!!

2008-05-27 @ 08:58:47
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Katten Carina

Verkligen underbara stolar, ser sköna ut, fast för stora för våran lilla balkong..
Ha det så bra kram Carina

2008-05-27 @ 10:24:47
URL: http://cvb26.spaces.live.com
Postat av: Anna

Guu vilka fina stolar..lampan oxå :) Kram, på dig!!Har du återhämtat dig från kilten? ;)

2008-05-27 @ 10:52:25
URL: http://meohmylogpartaj.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej!

Åhh vad mysigt det ser ut med däckstolarna..! Sånna vill jag också ha och ligga och mysa och slappa i på terassen..härligt!

Kram
Mia

2008-05-27 @ 11:01:02
Postat av: Marina

Dom där var snygga..Det vart ju jätte fint med dom..Är dom lika sköna att sitt i som dom är fina??

2008-05-27 @ 15:05:44
Postat av: Trolda

Åååååh vilka stoooolar...TÄNK att sitta där o mysa en afton....#Suck# =D Och lampan är ur-charmig! Vad härligt att fynda så på loppis - och vilket "retur-tänkande"!!! precis som de skall vara ! Vad hemskt med en jeansblå rya-matta...."Fniss" =D Förstår om den hamnade på loppisen direkt =D Ha det bäst i Malmö och JOGGA lugnt!

Trolda - bemsekramar =D

2008-05-27 @ 20:56:00
Postat av: Scaniatjejen

Stolarna ser jättehärliga ut och jag förstår att du är nöjd med lampan också. Ser att ni har tapetserat om sedan jag tittade in här sist, blev ju toppen! Ja visst blir man som en ny människa ett tag, väldigt försiktig med vad man sätter upp. Jag har inte satt upp några tavlor än vare sig i hallen eller sovrummet sedan jag tapetserade om.:-) Lycka till i Malmö, vilken hårding du är! Kram

2008-05-27 @ 21:43:42
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: Ninni

Stolarna är jättefina..ja hela ditt hem är vackert du bjuder ju generöst med bilder från det!

Fnissade gott åt din historia här nedanför..

Ha det gott, kram

2008-05-28 @ 05:36:48
Postat av: Junitjej

Hoppas det gick bra på Blodomloppet! Ha det skoj i Malmö!

2008-05-28 @ 06:07:45
URL: http://junitjejen.se
Postat av: || p e r l a n

Åhh så najsiga stolar, vill med ha sånna juuuu! :)
Varför är man inte miljonär?
kram

2008-05-28 @ 09:04:57
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Johannpannan

men en sån stol skulle jag vilja ha och ligga och slappa i!!!

HOppas att det gick bra att springa. Blodomloppet har funnits länge har jag förstått på mina föräldrar som sprang när de var studenter.. Hoppas att du knatade runt!

2008-05-28 @ 13:35:21
URL: http://johannapanna146.wordpress.com
Postat av: Jenny

Tjingeling! Hoppas allt är bra! Nu ska du alltså ner till medelhavsvärmen ;) Underbart! Vilka mysbilder du visar! Däckstolarna är ljvuliga och jag tycker ert matrum blev så otroligt fint!!! :) Ha det så mysigt i malmoe! ;) KRAM!

2008-05-29 @ 09:37:40
URL: http://jennyshemochharmoni.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Vilket bra köp, stolarna alltså.
Ser hur sköna ut som helst, jag längtar tills jag kan njuta i mina utemöbler på altanen som inte ens är påbörjad än.. *fniss*
men ritningen är klar, nu väntar vi bara på att dräneringen skall bli klar så man kan sätt igång!

2008-05-29 @ 13:36:59
Postat av: Ninni

Tack vännen för lite syndomtyck!!

Kram

2008-05-29 @ 13:41:13
Postat av: Lantlivsanette

Halloj !
Åhh vilka fina däckstolar,jag vill också ha såna !
Var har du köpt dom ?
Du frågade om ljuset i mina bilder,jag använder den lättaste varianten av photoshop,där ljusar jag upp bilderna lite...vad roligt att du märkt att dom blivit lite bätter och ljusare !!
Kram Anette

2008-05-29 @ 14:14:17
URL: http://www.lantlif.blogspot.com
Postat av: Guldkant på Livet

Så hemtrevligt och mysigt du har det och vilka vackra utestolar, där sitter man bra kan jag tänka!!
Mari.

2008-05-29 @ 15:22:01
URL: http://guldkantpalivet.blogspot.com
Postat av: Trolda

FATTAS väl bara annat än att vi delar förtjusningen i ULVÖN...=D Livet är väl FANTASTISKT så säg =D njut av Malmö och jag längtar efter rostiga detaljer...;-)

Trolda - =D Kraaaam!

2008-05-29 @ 21:52:38
Postat av: Anna

Jaha ingen rolig historia än ;) då återkommer jag :)
önskar en trevlig helg..*kram*

2008-05-30 @ 07:10:47
URL: http://meohmylogpartaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0