Hänt massor...

Tack alla goa för alla kommentarer! Jag blir choklad!!

För mig har det hänt massor i veckan!

Jag har vunnit en tävling hos Tinitott - bild kommer på UNDERBAR vinst!!
Shoppat en massa - bilder kommer!!
Är bjuden på 5-rättersmiddag med övernattning, badtunna, bastu - Så UNDERBART!!
Från lördag till söndag - swisch swosch hinner knappt vara hemma.

Kom hem i natt, 00.55 klev jag in genom dörrn och imorse pigg som en lärka 05.30 - NOT!!
Köpte en bok på Malmö flygplats, Magdalena Graafs "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Helt underbart fängslande bok, grät en skväll mellan Stockholm och Övik så när jag stod och väntade på mina väskor och träffade en före detta arbetskamrat inatt så undrade han lite försiktigt om allt var bra med mig =)
-Du ser ju helt slut ut, var du på fest igår??
-Eeh, näää... jag bara känner mig slut.
Kunde ju inte säga att jag gråtit för jag läser så ledsam bok.... Hrmf..
Jaja, har inte läst ut den har nog en tredjedel kvar. Men jisös vilken fänslande bok!!
Jag blir imponerad av tjejen!

Joo, däckstolarna har jag köpt på ellos med 300,- rabattkupong *lycka*.
Jag o guben fick varsitt erbjudande så jag köpte en stol per namn så jag kunde maxa rabatten. Finurligt va?

Ingen fredag utan HUMOR!

Jonte sitter vid frukostbordet och läser Hallandsposten när hans fru går fram till honom och dänger en kastrull i huvudet på honom.
- Aj aj, varför gjorde du så där? frågar Jonte och gnider sin ömma skalle med handen.
- Jag hittade en lapp i din ficka igår med namnet Jennifer på, svarar frugan.
- Men kära vän, jag var ju på travet igår och hästen jag satsade på i tredje loppet var Jennifer.
Hans hustru tror på förklaringen och ber skamset honom om ursäkt. Ett par veckor senare när han som vanligt sitter och läser sin morgontidning vid frukostbordet går hans fru fram till honom och ger honom ett våldsamt slag med stekpannan i huvudet. När han kvicknar till efter några minuter säger han med en svag stämma:
- Varför i hela fridens namn slår du mig på det där viset?
Hustrun stirrar på honom med en blick som kunde döda:
- Hästjäveln ringde igår!!

Ha en underbar FREDAG och helg!!
Vi ses
//Z


Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

ha en bra dag! (:

2008-05-30 @ 09:59:29
URL: http://lgk.blogg.se
Postat av: Frida

Tack för boktipset!

2008-06-05 @ 00:55:05
URL: http://husmusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0