Fredag

Härligt att ni alla gillade mina fynd, jag har faktiskt några till att visa... men det blir nog imorrn.

Nu är det fredag och här blåser det en aning, det ser varmt ute men så sitter jag ju tryggt i värmen på kontoret oxå.


En kväll tog en flicka med sin pojkvän hem. Precis när de ska pussa varandra god natt vid ytterdörren börjar killen känna sig lite småpilsk. Med en stor portion självförtroende lutar han sin hand mot ytterväggen och, leende, säger han till henne:

"Älskling, kan du ge mig en avs*gning?
Skräckslagen svarar hon: "Är du galen? Mina föräldrar skulle märka det."
Han: "Äh, kom igen nu. Vem skulle komma på oss så här sent på kvällen?"
Hon: "Nej, snälla. Kan du föreställa dig om vi skulle åka dit?"
Han: "Lägg av. Det är ingen vaken nu, alla sover."
Hon: "Inte en chans. Det är för riskabelt."
Han (k*t som ett djur): "Åh snälla, snälla. Jag älskar dig så mycket!!!
Hon: "Nej, nej och nej. Jag älskar dig också, men jag kan bara inte..."
Han: "Jo, det kan du. Snälla?"
Hon: "Nej, nej. Jag kan bara inte..."
Han: "Jag ber dig..."

Helt plötsligt tänds lampan i trappan och flickans lillasyster öppnar ytterdörren iklädd pyjamas. Med en sömndrucken röst säger hon:

"Pappa säger att du ska ge med dig och ge honom en avs*gning. Annars kan jag göra det. Eller om det blir nödvändigt, säger pappa, att han kan komma ner och göra det själv. Men för Guds skull säg till den jäveln att ta bort sin hand från porttelefonen."


Hej hopp! Där det är en liten stjärna får ni själva komma på en bokstav. Jag vill inte hamna i nåt skitfilter eller att nån myndighetsperson ska höra av sig för att jag har snask på datorn! *blink* *blink*

Ha det bäst!
Vi ses
//Z

Kommentarer
Postat av: Trolda

Hahaha...den var kul =D Och visst är det synd att vi bor så låååångt ifrån varandra...:( Och kräftor låter ju bara ljuvligt gott...blir väl RÄKOR här ikväll tror jag...=D Ha det bäst och många kramar!



trolda - "packar o packar..."

2008-08-15 @ 11:45:52
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Kicki

Fin fredagsfräckis :-) Hoppas att du har haft en go sommar och semester. Kram på dig !

2008-08-15 @ 13:48:45
Postat av: Katten Carina

ojoj, bäst att se var man sätter händerna. Här är det fina fynd och rolig fräckis. Ha en trevlig helg, här är det dags för ett bröllop till.. Kram Carina

2008-08-15 @ 14:15:40
URL: http://cvb26.spaces.live.com
Postat av: Junitjej

Vilken underbar header du har!

2008-08-15 @ 18:05:42
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anna

ASGARV!!!!!!!!!!!!!!!!! He he...låter som nåt en annan skulle kunna råka ut för ;)

Kramiz...... instämmer med Junitjej ang. din header..kanske sagt det förut? pözz.....

2008-08-15 @ 18:41:49
Postat av: Nina

Hahaha...

2008-08-15 @ 21:02:57
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: K

Den var skitbra!!

Älskar dina fredagsfäckisar!!!

och inte gör det saken sämre att du har en super trevlig blogg.

Kram på dej!

2008-08-15 @ 23:04:51
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0