Förkyld

Vaknade med världens snuva, eller förresten jag har vaknat flera gånger inatt av att jag snarkat!! Är hur seg som helst.. Kände det redan igår, gick upp på stan för att besöka Pingstkyrkans loppis, jag gick bara omkring och svettades kring hyllorna.
Där finns massor med pryttlar för en loppistokig som jag, det kommer in grejjer hela tiden.
Möbler, lampor, glas och porslin, tavlor, ja allt som en loppis ska ha.
Skål från loppis
Inte gick jag tomhänt därifrån, jag ångrar mig att jag inte köpte en lykta som jag sneglade på flera gånger, vände och vred och funderade var den skulle kunna stå... Nähä då blev jag tvärsnål.
Jaja, finns den kvar så ska jag ha den, finns den inte kvar så skulle den till nån annan :-)

Nu ska jag runt och hälsa på er alla. Jag har varit helt värdelös på att kika runt dom senaste veckorna.

Förresten!! Har ni sett nyaste Allt i Hemmet ? Där är ju Mari med :-) Stort, stort GRATTIS till ett superfint reportage!

Kramkram
Vi ses
//Z

Ett litet litet PS. Johannapanna om du läser här.... jag kan inte lämna kommentarer hos dig :( Spelar ingen roll hur jag än klickar i kommentarsrutan så blir det nada.. ..suck..

Kommentarer
Postat av: sussi

Haha, själv skall jag HA loppis!
Välkommen hit och köp med dig mina avlagda prylar ;)
Kanske tar foton så du blir riktigt sugen ;)
Ha en fin helg, kul å "se" dig!
kram

2007-09-15 @ 10:38:40
Postat av: Ninni

Usch då är du sjuker!! Varför köpte du inte lyktan, var den dyr??
Du för att kunna skriva hos Johanna måste du ha explorer som webbläsare..jag får skifta när jag ska skriva hos henne.
Ha en skön lördag..kramen

2007-09-15 @ 13:42:10
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Zassi

Sussi: Ååh jag skulle gärna komma :) Liiite långt kanske, typ 40 mil eller nåt..
Ninni: Snorar heela tiden! Nää, 50 spänn - men blir man tvärsnål så blir man :)
Tack!! Då ska jag klicka upp explorer istället, det har jag inte ens tänkt på att kolla! Guu va bra! Kramiz

2007-09-15 @ 14:28:28
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Mari Eriksson

Kul att du tyckte om reportaget. Kram från en annan loppis galning.

2007-09-21 @ 23:13:03
URL: http://angelattable.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0