Grattis Zassi !!

Trappräcke
Tänk nu har det gått ett år sedan jag startade bloggen Katter och Pasta !
Fantastiskt !! Vilken underbar inspiration jag fått från alla underbara bloggare!
Vilka härliga sidor det finns och massor med bloggvänner har jag fått.

Dessutom är ju bloggen en fantastisk hemförsäkring. Var nån annanstans har man så många hemma bilder än på bloggen. Allt är dokumenterat in i minsta detalj, jaja bara nästan.
Garderoben är ju inget jag fotat, inte heller det röriga förrådet med stolar på hög och kartonger och en massa annat grejs som man samlat på sig.

Ettårsbilden är vårt trappräcke i hallen.
Guben satte upp det idag! Superdupersnyggt blev det!
Bilder på "färdig" hall kommer vid ett annat tillfälle.
Ska upp med nån tavla och en ljuslykta typ... =)
Ja ni vet hur det är!
Har insett att jag är nog en Carl Larsson-typ.
Gillar färger som påminner om hans hem.
Gult, rött, grönt och svart.
Ändå på nåt märkligt sätt så går jag verkligen igång på alla vita fina hem som finns här ute, är det någon som har New England-inspirerat gråtar jag av avund.
Men i helsike att när jag själv inreder och köper pryttlar som är både New England inspirerade eller vita så i min mix så blir det likafullt ett färgglatt hem som jag egentligen inte tänkt.
Så märkligt, så märkligt!
Vad beror sånt på?
Hur tänker ni när ni köper inredningsprylar - blir det som ni tänkt?

Ha en alldeles underbar fortsättning på veckan!
Vi ses
//Z

Och TACK alla som följt mig detta år! Och att jag fått förmånen att följa er!
Tanken är att det ska bli ett till !!

Kommentarer
Postat av: uLLis

Grattis! :) Snart fyller "A Sorta Fairytale" 2 år :) Kramis

2007-10-31 @ 21:29:02
URL: http://www.flimmra.blogg.se
Postat av: fd Snurran

Grattis på ett års dagen ! Har nog följt dig hela året,själv börjar jag på ny kula idag ;) Välkommen till min nya blogg /Bittan

2007-10-31 @ 21:55:49
URL: http://himmelstorpet.bogg.se
Postat av: Gunilla

Grattis till ett år på bloggen!Jag har haft så stort nöje av att läsa och inspireras av dig.Känner igen det där om dragningen mot det vita och marina men i slutändan blir det lime och orange...hur går det till???(Några glasklockor med tillhörande kors och madonnakort har dock tagit sig över tröskeln....till slut)/Gunilla

2007-10-31 @ 22:40:19
Postat av: Trolda

STORT GRATTIS till min FAVORITBLOGGARE!!!!! =D Och vilket snyggt trappräcke! förstår om ni är nöjda =D Och NATURLIGTVIS ståtar du med ett ikea-bord som också finns i MIN ägo...(TVÅ faktiskt =D) Samma smak igen...=D och för egen del håller jag helt med dig vad gäller färgerna...Man blir sugen på "vitt o nya trender", men likväl blir det grönt,rött,gult o den varmare skalan till slut...Det är nog för att vi är så "himla varma o GOÀ" själva tror jag! =D HÄRLIGT att du skall fortsätta ett tag till, jag laddar ju snart om också...=D

Trolda - med MASSOR av GRATTIS-KRAMAR!!! =D

2007-11-01 @ 06:44:40
Postat av: johannapannan

Grattis Grattis på din ettårsdag! Visst har det gått fort det här året? När jag fyllde ett gick jag tillbaka och läste de inlägg jag skrev det allra första, jag har iaf ändrat mycket stil under tidens gång..
Ha en skön dag, unna dig något idag som grattis!
kram

2007-11-01 @ 07:46:20
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Katten Carina

Grattis på årsdagen! Tack för att jag får följa dig i ditt bloggande. Ditt hem blir bara finare och finare. Själv så har jag nog ingen stil på mitt hem, lite av varje här. Kanske lite för rörigt, kan nog inte bestämma mig eller så vet jag inte hur jag vill ha det.. Kram

2007-11-01 @ 16:53:26
URL: http://cvb26.spaces.live.com
Postat av: Marina

Grattis på 1års dagen!!!

Näe det blir aldrig som jag har tänkt mig när jag inreder...Jag har en bild framför mig,men sen så blir det inte alls så som jag hade tänkt!!Tråkigt men sant!!

2007-11-01 @ 18:59:24
Postat av: Liza

GRATTIS till ETT-ÅRINGEN!!!!
Mitt hem går ju mest i vitt-beige-brunt åsså blir det färg efter årstid och humör. Önskar ibland att jag var lite tuffare när det gäller färger..
KRAM!

2007-11-01 @ 23:03:29
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Goa

Hej...och tack för dina fina ord hos mig...jag blir så glad! Och också för att jag hittade hit!! Vilken underbar blogg du har! HElt ljuvliga bilder och så har du hållit igång ett helt år..Grattis!
Så får jag följa dig år två..:)
Det ska bli ett sant nöje!
KRam och en myshelg på dig!
Goa

2007-11-01 @ 23:57:50
URL: http://landamot.blogspot.com
Postat av: Lisa

Grattis blogg-vännen!! Jag har nåra månader kvar tills jag är där......hoppas din allhelgona blir alldeles perfekt åsså återkommer jag senare för att läsa din fredagsfräckis!

2007-11-02 @ 08:23:50
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Zassi

Till ALLA: Tack snälla ni för alla Grattishälsningar! Det värmer en bloggares själ och hjärta
- det vet Ni!! :)
Absolut bästa inspirationskällan är faktiskt här ute! Kramkram - Vi ses//Z

2007-11-02 @ 12:18:17
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Annci

Grattis från en som är ganska ny här men nu följer dig. Bloggar ibland själv men inte inredning ännu iallafall.

2007-11-02 @ 20:37:04
URL: http://dykis.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

Stort grattis! Det där där trappräcket skulle jag vilja se mer av sen. Vill också fixa till våran trappa, den är så sliten! Jag försöker ha det vitt och fint hemma, men det går ju inte. Allt jag gillar är pastellfärgat och så har vi ju småbarn och katter som sabbar all inredning :-) Men jag trivs ändå. Och jag tycker att ni har ett så varmt och mysigt hem. Hoppas att vi får kika på det i många blogg-år till! Kram!

2007-11-06 @ 15:10:36
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Ina

Hej!Känner igen mig. Älskar de vita hemmen och sa nyss till en vän att jag har mest vitt hemma sedan när jag kollade runt så upptäckte jag att jag inte alls har så vitt utan mest färgglatt. Fast nu när det är kallt och vintrigt är jag glad för det. Hur ska det kännas att sitta där i det kritvita och titta ut? Hurrvas! Tycker att du har det snyggt och mysigt i ditt hem.

2007-11-12 @ 18:20:21
URL: http://sikabacken.blogg.se
Postat av: Junitjej

Ett STORT GRATTIS till din blogg!!

2007-11-18 @ 09:50:23
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0