Fråga kolon

Kan man lösenordsskydda enstaka inlägg?

Tack snälla bloggisar, fibberibber och aliens där ute!!
Jag blir så glad och stolt såklart :)
Japp! Jag har klätt om fåtöljen själv. Det var inte så svårt som jag trodde.
Ja inte helt lätt heller, men jag lyckades ta bort det gamla tyget och klippte det nya utefter det.

Dessutom fotade jag och märkte upp så jag skulle veta vad som var vad och hur det såg ut INNAN jag demolerade fåtöljen helt.

Jag vill gärna ha ett projekt att pyssla med, men iår har jag faktiskt inget speciellt... Joo lapptäcket men det sydde jag för flera år sen (inte handsytt), det är bara färdigställandet jag håller på med nu (quiltad baksida).

Ikväll ska jag på hockey... bara så ni vet =)

Ha en underbar torsdag - och vet nån hur man gör enstaka lösenordsskyddade inlägg -säg till mig!
Kramiz
//Z

Rev 14.00 samma dag: Frågade blogg.se om det gick att lösenordsskydda vissa inlägg. Det går tyvärr inte.
Nänä... Men dom var fantastiskt snabba på att svara!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja man ska kunna göra det, men jag vet inte hur...
Ha en bra dag!
Kram

2007-11-22 @ 11:38:32
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Auriana

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii va avis jag blir.
Vill osså på hockey.. Kanske går det på tv?
Hmm får undersöka saken..
Ha en bra kväll
Auriana

2007-11-22 @ 12:45:39
Postat av: Annci

Vet inte om det går på blogg.se, vet dock att det går på andra blogg-ställen.

2007-11-22 @ 13:10:23
URL: http://dykis.blogg.se
Postat av: Ullis

Modo! :D Nej tyvärr går det ju inte att skydda vissa... Kram

2007-11-22 @ 21:37:48
URL: http://www.flimmra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0