Mitt 2006 i korthet

Det här med olika listor ute på bloggarna är populärt, jag har nog gjort en och annan oxå. Det är faktiskt inte så lätt, t ex om man ska summera nånting..

Om jag ska lista 5 saker som hänt under 2006 så blir det nog så här

* Jag har rest väldigt mycket i mitt jobb i år - Malmö, Stockholm, Sigtuna och Sundsvall i omgångar. Roligt förutom att jag är väldigt, väldigt flygrädd - och det blir bara värre för varje resa.

* Jag köpte mitt första längskidset på 22 år!! Nu skulle det bli längdskidor för hela slanten. 

* Gubben bjöd mig på lyxweekend på hotell med badtunna ute, vedeldad bastu, snacks och öl, lyxigt värre med 5-rätters middag och olika drycker. Fantasktiskt avkopplande och lyxigt!

* Vi renoverar kök och hall - det enda vi hade hjälp med var eldragning. Allt övrigt har vi gjort själva. En stor eloge till gubben som är en riktig snickare under västen! Och till mig själv som stod ut med röran i 3 månader.

* Går på rockfestival med tjejkompisarna. Vi klär såklart ut oss och jag är Sharon Osbourne!
Oförglömligt och tokroligt!



Lista gärna fem saker som du gjort. Jag tyckte inte att det var så himla lätt att komma ihåg vad som egentligen hänt, men gör ju en massa hela tiden - men reflektion hinner man inte alltid med.

Nu blev det så att det här inlägget började med innan jag blev utmanad av Ninni, därför hamnade det här inlägget lite tokigt... men ni läser det nog ändå :o)

Ha en bra dag!
//Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0