Mera kök..

Mera kök..
Två i familjen är på promenad...
En lyssnar på Tintin och en surfar runt i vida världen..

Då vi har ett alldeles nyrenoverat kök, så är det så roligt att ta kort - mest för egen skull, men visst är det roligt om någon kommenterar och tycker att det är lika snyggt som man själv tycker. Nu menar jag inte att ni ska lämna kommentarer och tala om vad snyggt kök vi har - för det har flera av er redan gjort.. :-) Tack för det!
Och det är väl en av anledningarna till att man har en blogg med inredningsintresse - för att kunna "hälsa på" hos varann, få tips och idéer hur andra har gjort - kanske knycka lite idëer här och där - ta godsakerna och översätta till sitt eget och sin egen smak och prägla sitt eget hem. Det är väl därför alla möjliga inredningsprogram ploppar upp i alla kanaler. Själv kan jag nog säga att jag följer dom nästan slaviskt... missar jag veckoprogrammet vill jag gärna se reprisen..
Nu börjar Från Koja till Slott - ikväll ska dom renovera en lägenhet i Stockholm.
Bäst att hoppa i mysbrallorna och slänga sig i soffan..

Tjing/Z

Kommentarer
Postat av: Snurran

Förstår din tanke...Jag har visat mitt kök och fick många "fina kommentarer"..det kändes ju roligt..Mitt kök kändes ännu finare efter det..;)
man blir lätt hemmablind..Jag tycker om att se hur andra har det ! Man får nya tankar..
Sov gott!

2006-11-13 @ 22:12:08
Postat av: Zassi

Morron Snurran: Javisst är det så, man ser med lite nya ögon när andra blir "inbjudna" och lämnar kommentarer.

2006-11-14 @ 07:58:01
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0