Inte många veckor kvar..

Nära..
Pyssel!
Jag känner mig riktigt pysselsugen, sy tyghjärtan och fylla med vadd.
Julklappspapper..
Julgardiner måste ses över. Passar dom jag har i mitt nya kök? Måste kolla..
Tanken på ny matgrupp (som jag bloggat om tidigare) hägrar..
Tiden rusar iväg..

Har börjat lite smått med att inhandla julklappar till nära och kära, men är
långt från färdig.. Nackdelen med att börja tidigt är att det lätt blir måånga julklappar!
Hur ligger ni till i julklappsinköpen? Känner ni lugnet eller är ni sån att ni rusar runt
dagen före? Skriv gärna en rad så jag får höra hur ni andra gör!

Bild - Stoffochstil

Kommentarer
Postat av: Snurran

Jag har inte börjat...vi brukar inte ha så många..och jag vet vad som ska inhandlas ,ska fara strax så det blir bortgjort! Jag tycker inte riktigt om julen ,tyvärr...

2006-11-13 @ 09:58:06
Postat av: Snäckan

Tack för din kommentar och besöket på min blogg. Jag har redan inhandlat en hel del julklappar. Dels för att jag tycker det är kul men också för att jag insett att vagga runt höggravid och julshoppa kanske inte är den bästa kombinationen ;-)

2006-11-13 @ 10:21:26
URL: http://snackansdagar.blogspot.com
Postat av: Zassi

Snurran: Usch då! Ja då är det mest bara en pina tills det är över..
Snäckan: Nä, varmt och trångt blir det att vagga runt bland butikernas alla ställ :-) Då måste man vara förberedd!

2006-11-13 @ 16:26:55
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0