Julklappar

Julklappar
Snart, snart är alla julklappar inköpta - fast nu är jag black så jag måste vänta tills på fredag med att köpa fler... ...suck... Så är det när man är shopoholic - tur att gubben oxå har en plånbok!
Handlade några julklappar på IKEA, men mest en massa plock tycker jag det blev - värmeljusen var slut!! Och en del andra ljus som jag oxå tänkt köpa... men doftljus fanns  - lycka! Köpte en ljusstake, en lampa, lite glödlampor, servetter - typ sånt där som alltid behövs (tycker jag själv iallafall). Vi var i princip själva på varuhuset - så lite folk har jag inte sett nånsin. Först av allt så kunde vi välja och vraka en parkeringsplats som passade oss - hur ofta händer det? Inga problem att strosa runt i butiken, inte trångt, inga köer - varken i restaurangen eller kassorna... En helt fantastisk IKEA resa - förutom att värmeljusen var slut förståss men dom finns ju på ICA oxå!
Ikväll ska vi handla julmat - hoppas att det finns sill och lax på affär'n, det säger väl bara swosch så är det tomt...

Tjingtjong
//Z

Kommentarer
Postat av: Miafia

Skönt att nästa ha alla klappinköp klara.
Jag tog en sväng på IKEA idag skulle köpa några kakburkar, helt otroligt det var bara 3 st före mig i kön.
Helt otroligt att värmeljusen var slut, trodde inte det var möjligt :)

2006-12-18 @ 19:18:56
URL: http://www.miafia.blogg.se
Postat av: Ninni

Va var det lugnt på IKEA..helt otroligt!Verkar som om dom haft slut på värmeljus läänge nu, en kompis var iväg till Örebro, fanns inga där heller.

2006-12-18 @ 20:28:39
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Zassi

Miafia: Undrar om inte det har med löneutbetalningar och sånt att göra... Dom flesta får väl lön först på fredag..
Ninni: Nähä, vad märkligt - jag har hört på flera IKEA att just värmeljus varit slut, kanske nån vajsing med produktion?

2006-12-18 @ 20:43:59
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Anna

Ja det var lite märkligt att det var lite folk på ikea så här i juletider...men skönt förstår jag.Du verkar ha mkt att stå i m alla julklappar. Själva köper vi bara till de egna barnen, så det är lättvindigt. Ha det så gott. Anna

2006-12-19 @ 07:16:01
URL: http://annaspytt.blogg.se
Postat av: Zassi

Anna: Ja, om det vore så väl. Vi säger varje år att -Vi byter väl inga julklappar, bara barnen?! Joo tjena vad det är lätt att hålla.
-Titta den här skulle passa syrran! Vips ner i kundvagnen... Men det är ganska kul på julafton :)

2006-12-19 @ 09:54:44
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0