Ja jösses...

Jag tror minsann jag lyckats radera några av mina inlägg, helt utan att jag vetat om det själv.
Fantastiskt! Ja, det är tur att man inte har koll på allt...
Dags för lite julledighet kanske? Slår in julklappar för fullt, vi har gjort olika högar - den här ska till mamma, till en syster, den här till en annan syster, den här till syskonbar M och den här till syskonbarn J, och den här till T..... Puh....
Nu behöver jag en paus.
Ha en bra kväll - jag ska försöka att inte radera fler inlägg :(
 ..suck..

//Z

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja knappar är lätta att trycka på, tur att d inte var av den allvarligare sorten :)!!
Här blir det åcå paus efter renbäddning av 6 sängar - i soffan med nyaste Wallander ;)
Ha en go kväll!!

2006-12-18 @ 21:23:06
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Zassi

6 sängar! Puh.. vi har bara 3 (varav 1 dubbel). Nyaste Wallander - var den bra??

2006-12-19 @ 11:06:13
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0