Världens sötaste!

Födelsedag: 8 veckor
Namn: Kattongdyngning
(byts ut beroende på om jag är ett knövel, ett bus eller mys)
Matte säger att jag är världens sötaste!
Och jag kan inte annat än hålla med henne.
Anser själv att jag en dag kommer att bli gatans snyggaste..
Ungefär som den där stora, snygga kissen som oftast fräser åt mig
när jag kommer flygande..
Av någon anledning, själv förstår jag inte - för jag är ju världens sötaste och då
borde väl alla bara älska mig och gulla med mig?
Inte fräsa - eller ännu värre morra när jag kanske kommer lite för nära nån gång
då och då.
Men hallå? Jag är ju bara nyfiken...
Du måste förstå, du luktar så konstigt - man kan ju undra var du varit?
Själv är jag underbar som en dunboll och alla bara snusar och pussar på mig.
Inget grus under tassarna, ingen frän doft där bak (*uäck*)
Jag tror minsann det doftar kanel när jag pillar!
(Pillar på mitt språk för dig som inte förstår är kissar)

Världens sötaste!
Som ni kanske ser på blicken så är jag helt galen.
That's all folks - I'll be back!
PS. Jag har en syster oxå men hon är bara still när hon sover
så det är omöjligt att få med henne på bild.


Bild - Husse


Kommentarer
Postat av: Snurran

Vilken klokskap bakom dom ögonen...*Underbar* !

2006-11-18 @ 11:14:00
Postat av: Anna

Vilken blick...*mjaaaauuu*..*fräääs*..ha ha dom är för goooa!!

2006-11-18 @ 12:14:33
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Zassi

Dom är så förståndiga båda två - förstår precis vad jag säger. Helt underbara!

2006-11-18 @ 12:55:45
Postat av: Anna

Morron(fm)..en annan är så utsövd att jag har tappat kollen på klockan??..skönt att få sova ut ordentligt..ha en bra dag..kraam!

2006-11-19 @ 10:15:42
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Zassi

Morron Anna: Sitter med en kaffekopp och datorn igång :) Pyjamas på.

2006-11-19 @ 10:18:13
Postat av: Ninni

Nämen såå söt..jag vill pussa på den lilla nosen!!

2006-11-19 @ 10:30:13
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Anonym

En katt är inte redo att tas från sin mamma när den är åtta veckor. En hund tar man vid åtta veckor, en katt först när den är tolv veckor.

2006-11-19 @ 13:56:47
Postat av: Zassi

---: Ger du informationen om kattungar till mig har du kommit på fel plats!! Kattungar tas inte från sin mamma förrän vid 12 veckor!!

2006-11-19 @ 14:09:09
Postat av: Sofie

Ja, han var en söt en! Imponerad av att du lyckas ta så bra kattbild, min är inte heller så förtjust i att sitta still =)

2006-11-20 @ 12:43:53
URL: http://mychristmas.blogspot.com
Postat av: Zassi

Sofie: Nä, det får ju bli när dom är nyvakna eller sover :)

2006-11-20 @ 13:47:46
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0