Tid..

Grått och regnigt som vanligt.
Kolsvart kanske jag ska säga.
Har tänt några värmeljus som brinner på rumsbordet...
En sån där lykta som man kan elda doft i, som en skål där man häller på lite
vatten och doft, kaneldoft..
Tror minsann det blev för mycket för jag var tvungen att släcka och nu bara luktar det....suck..
Katterna sover,
barnen har lagt sig att läsa, Kalle Anka och matteläxa (!)
P4 står på nånstans där långt borta.
Sitter i soffan och bara myser - kanske jag ska öppna en bok?
Eller ska jag kanske sätta mig vid symaskinen...Tid..

Bild - Gubben :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh va ska du sy för nånting? *nyfiken*..

2006-11-16 @ 20:25:14
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: 5514

Snygga bilder du har! :)

2006-11-16 @ 20:36:42
Postat av: Zassi

Anna: Inget märkvärdigt alls.. En pyttebolero till haren och kanske en rock till den andra haren :)
Köpte röd fleece idag, vet inte vad som hände - pysselnerv!
5514: Joodu, men så kan gubben fota oxå!! ;)

2006-11-16 @ 21:05:46
Postat av: Thorfiona

Very nice site. Well laid out.

2008-12-11 @ 07:59:04
URL: http://thorfiona.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0