Tävling!

Jag utlyser en liten tävling!

Min blogg har passerat 50.000 besökare, jag har över 6000 kommentarer och jag har nu gjort 393 inlägg.
Det måste uppmärksammas med en liten TÄVLING !!

image471
Vill DU vinna det här hjärtat? Maila mig ditt namn och adress och jag lottar en vinnare på måndag!
Maila till [email protected] och du har chansen!

image472
Just nu syr jag massor med hjärtan och hänger dom överallt. Förutom jobbet så gör jag inte mycket annat. Igår kom jag hem vid halvsju, i tisdags var vi hemma vid åtta ungefär och samma sak ikväll. Långa dagar, men jag hoppas på att vi kan sluta tidigare imorron då det är FREDAG! Kanske redan vid tvåtiden?

Tack alla rara för era kommentarer! Jag läser allt och blir så glad, eller choklad egentligen =)

Maila, maila, maila !!

Vi ses
//Z

Bilder från matrummet, det vita skåpet står i köket.

Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart vill man va med & tävla!!! *ställer mig först i kön*

2008-05-09 @ 07:43:10
Postat av: Anna

Hallå där? Ingen fredags historia på gång??
Trevlig helg gumman...

2008-05-09 @ 07:43:57
Postat av: || p e r l a n

Men åh vad kul! Jag slänger genast iväg ett mail! :)
kramkalas!

2008-05-12 @ 09:09:07
URL: http://www.perlan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0