Trädgårdsarbete och Räkbåt


Bild på min fina skänk. Här varierar jag sakerna efter humör och årstid.
Lyktorna och lampan har hängt med ett tag.
Duken köpte jag på IKEA för flera år sedan och Hortensiorna i hörnet kommer
från ellos.se precis som den lilla taklampan. (Klicka på länken).

Igår höll jag på i trädgården, guben snickrade vidare på ställningen (vi ska byta tak).
Själv bar jag skifferplattor som en tok, vi har gjort en uteplats på baksidan och där
har jag fullt upp med att lägga plattor och få det jämt och snyggt. På 1,5 h lyckades
jag lägga 10 plattor - ja man är ju inte direkt svag.  Och innan man fått eländet på plats.
Pewh.. Tänkte mig att om jag lägger tio platter varje kväll så är jag färdig om ett par
dar. *lycka* Där ska jag ställa mina nymålade däckstolar.
Kanske lite blommor och annat fint. Ååh det är så härlig kvällssol där så det kommer
att bli kanon. *längtar*

Ikväll har jag fått förmånen att följa med en leverantör på RÄKFROSSA. (klicka på länken).
Det kommer att bli hur kul som helst!

Imorrn är det FREDAG och swisch har den här veckan passerat oxå.

Jag är dålig på att kommentera hos alla er! Men jag är in och läser allt som oftast och blir så
glad över en liten rad här =)
Ha en underbar fortsättning på dagen.
See Ya,
/Sara

Kommentarer
Postat av: Trolda

Vad duktig du är!!! Att lägga plattor är ju inte helt enkelt...men så KUL att fixa o dona o planera i trädgården sådär...=D och räkkryssning är aldrig fel - hoppas det blev ett glas vitt till oxå ;-) Ha en härlig fredag! Idag bär det av till ikea med ex-svärmor =D Shopping, shopping =D



Trolda - kramar =D

2010-05-21 @ 08:03:00
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej hopp! Vilka fina sidor du har gjort. Har faktiskt inte sett dem tidigare. Tur att du var med Tracken på räkbåt igår. Fick tips om att titta till denna sida idag ;)) Jag ska skicka dig fler historier så fort det kommer någon ny.

Ha en trevlig helg

2010-05-21 @ 12:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0