Torsdag fast som söndag

Köpt i Mora på Tyger & Ting, en underbar inredningsbutik med massor av fina saker.
När vi var till Mora så letade jag såklart reda på alla möjliga inredningsbutiker. Detta fina ÄPPLE hittade jag hos Tyger & Ting, den absolut BÄSTA inredningsbutiken i Mora om ni frågar mig. Vi var även till House of Olivia och Slott & Koja som såklart har jättefina grejjer men det är nog själva stället som är intressantare än sakerna dom säljer (sorry). Tyvärr hittar jag ingen hemsida till Tyger & Ting men har ni vägarna förbi så rekommenderar jag den varmt!
Nytt på bordet med loppisfynd och krona från Magnus & Selma.
Jag har uppdaterat min lilla krona med mosskuddar och lite gröna växter. Klicka på länken.

Jag var på IKEA häromdagen och köpte mig nya TRÄDGÅRDSMÖBLER, bilder kommer i helgen när jag monterat och fixat.

Nu ska vi på försenat födelsedagskalas! Ha en underbar fortsättning på FLYGARDAGEN.

Imorrn är det jobb igen... sen HELG. Swish swosh.

See Ya,
/Sara

Kommentarer
Postat av: Trolda

Ja men va skönt att ha dig hemmavid igen!!! =D =D =D De där mosskuddarna är urfina! Jag älskar ju att dekorera med mossa lite överallt...o perfekt då när det dessutom HÅLLER ett tag...=D Ha en fortsatt fin flygardag o sen en fin helg! (Mejl kommer i helgen =D)



Trolda - kramar =D

2010-05-13 @ 19:26:16
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej gumman, allt bra?

Kram kram

2010-05-13 @ 21:10:39
Postat av: Saras Inredning

Trolda: Ååh längtar!! Ha det bra :) Kram/Sara

Anna: Allt är bara bra! Var hittar jag dig? Kramkram/Sara

2010-05-13 @ 21:45:00
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: MiaMaria

Hejsan!



Vilket vackert äpple....



Önskar dig oxå en bra helg!



MiaMaria

Postat av: Nina

Ska till Sollerön på onsdag... söder om Mora och Orsa... men kommer nog inte ha tid att kika in i affärer. Hämta valp, är ärendet. :)

2010-05-14 @ 09:07:07
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: fia

Det va många fina insprations bilder man får här på din fina blogg.

VA kul att hitta en ny blogg.

kram .

2010-05-14 @ 11:46:27
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg du har!

var har du köpt de två gröna värmeljusstakarna på fot o den stora vita ljusstaken o den vita kronan? :)

2013-10-28 @ 11:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0