Soptippen och fynd

Nä, det heter ju inte soptipp längre - det heter ÅTERVINNINGSSTATION. Såå märkvärdigt.
Vi har krattat, tömt vindan (mer finns det), städat garaget och... ja en hel släpvagn + fulla bagaget.
Till återvinningen med allt trasigt som vi inte behövde. Jisös vad man sparar på sig allt. Varför?

Johodu det vet jag! Därför att man ska kunna köpa NYTT och fylla på igen.
Anna Örnbergs böcker är verkligen favoriter och jag älskar hennes stil.
Och det är en av mina bästa grenar. Jag har shoppat på webben (förståss),
Anna Örnbergs NYA fina bok - Inred lantligt inne & ute.
En morsdagspresent: Babben Larsson - Jag vägrar dö nyfiken (CD-bok)
och Konsten att Övertyga (en retorikbok till mig).
Men kolla vad fiiint! Ett symaskinsunderrede =)
Wonderfull! Typ =)

Kolla det fina KOKBOKSSTÄLLET - funkar lika bra att visa sina upp sina finaste böcker.

Ha en underbar fortsättning på veckan. Min är fylld med seminarum, resa till Umeå och
SOMMARFEST med mina jobbarkompisar. På fredag ska vi till Veckefjärden och spela GOLF.
Jamen typ det blir ju intressant...

See Ya,
/Sara

Gör som vanligt, klicka på LÄNKAR och bilder.

Kommentarer
Postat av: Trolda

Tack för boktipsen! :) Såklart blev jag inspirerad o har precis beställt inredningsboken...;-) (det var även du som tipsade om "ettan" av samma författare....) Ha det så kul på seminariumet, och ha en fortsatt fin vecka!!! =D



Trolda - kramar =D

2010-05-25 @ 21:23:54
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Siri

Vi har varit flera vändor nu under de sista veckorna och det verkar aldrig ta slut..kanske beror det på alla fynd man samlar på sig genom åren ;)

2010-05-26 @ 15:31:18
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0