Fredag idag och sol

Solen skiner och det är verkligen en toppendag!

Gårdagens RÄKFROSSA ger jag 10 poäng av 10 möjliga. Vi hade verkligen hur trevligt som helst och tjejerna (f'låt Håkan) på TrackScreen vet verkligen hur man gör för att få till det där lilla extra =)
Vi träffades först i den vackra hamnparken där det bjöds på ost och salamibricka med tillhörande dryck, sedan bar det av mot räkbåten där en trubadur spelade (inget trallvänligt man kände igen - men ändå).

Tre timmar i vår vackra skärgård, jag rekommenderar den varmt, och som tur var så hade en av tjejerna på Tracken (Track Screen) stenkoll på var alla hockespelare har byggt så det blev som en guidad tour i Öviks skärgård, som Beverly Hills fast Sverige. Den HÄR>> killen bor i ett minislott, jamen klicka på ALLA länkar och ni ser själva.

Ingen fredag utan lite humor!

En liten 12-årig kille, som släpade på en tillplattad död groda kopplad i
ett snöre, gick in på horhuset i den lilla byn. Han sa till bordellmamman:

"Jag vill ha sex med en av tjejerna.
Jag har pengar och går inte härifrån förrän jag har fått det jag vill ha!"

Bordellmamman, som struntade i alla moraliska värderingar, funderade
faktiskt en liten stund, men sa sedan:

"OK då, välj ut en av mina flickor."

Han frågade:"Har någon av dem någon sjukdom?"

Bordellmamman svarade naturligtvis "Nej", men pojken påpekade:

"Det snackas om att alla som varit med Lisa har blivit tvungna att ta en
spruta efteråt. Så det är henne jag vill ha!"

Eftersom pojken var så beslutsam och dessutom faktiskt hade pengar, så fick
han som han ville. Han gick in till Lisa, släpande på sin döda groda.

Tio minuter senare kom han ut, fortfarande med grodan i släptåg.
Han betalade och var på väg mot ytterdörren, när bordellmamman frågade:

"Varför valde du den enda av mina flickor som bär på en smittsam sjukdom?"

Han svarade, om än lite motvilligt:"Jo, ikväll när jag kommer hem så ska
mina föräldrar gå ut på restaurang och lämna mig hemma med barnvakten. Hon
kommer att ha sex med mig, för hon gillar småpojkar, så jag kommer att
smitta henne.

Senare kommer min farsa att skjutsa hem henne, och ta sig ett
nyp på vägen, så då får han samma sjukdom.

När han kommer hem igen så kommer han att spänna på morsan, och imorgon
kn---r hon som vanligt med brevbäraren."

"Och det är DEN jäveln jag vill åt, för det var HAN som körde över min groda!"

See ya,
/Sara


Kommentarer
Postat av: AC

Alltid lika roligt att läsa din blogg och idag var det givetvis lite extra kul ;)

Tusen tack för trevligt sällskap igår, vilket härligt gäng vi blev som åkte och vilken tur vi hade med vädret!



Hoppas du får en toppenhelg! Sov ut ordentligt imorgon nu ;)



Kram AC

2010-05-21 @ 12:23:28
Postat av: Junitjej

Ha! Ha! Vilken underbar historia!! Nu fick jag mig ett gott skratt!

2010-05-21 @ 18:20:27
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Ninni

Va bra att det var bra!!! Hahhahhahhaha åt din historia!!



Ha en skööön lördag, kramen

2010-05-22 @ 11:01:57
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Trolda

Åh så härligt med ett eget "Beverly Hills"!!! ;-) Och inte vilka hockeykillar som helst heller! ;-) Och tack för historien, kul, kul som alltid =D Mysigt med räkkryssning sådär...:) Här skiner Solen o efter en stund på Balkongen blir det FOTBOLL i eftermiddag, ljungskile-Norrköping, jag tror på seger såklart!!! =D



Trolda - ha en UNDERBAR lördag! =D

2010-05-22 @ 12:28:45
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0