Vi ser att du älskar tyrolermusik

Underbara tulpaner köpta på ICA i Bjästa.
En bukett TULPANER åker med i varukorgen på ICA - varje fredag. Jag älskar blandbuketterna =) Ljuvliga sprudlande färger.

Jag har fått en inbjudan till Spotify av Rogga, just nu är det GRÖNWALLS som ljuder i högtalarna. "Över skärens alla hav, kommer hem till mig idag...." lalalala... "För att be om en plats i din barm"..

Är det nån musik som jag verkligen kan skratta med så är det dansbandsmusik. Sitter och vickar axlarna fram o tebaxt och försöker hänga med i texterna - som är helt underbara - ni bara måste provlyssna om ni aldrig gjort det.

Ja nu har jag reklam på min Spotify och det betyder lämpliga avbrott här och där, en mansröst kommer in och säger: "Vi ser att du älskar Tyrolermusik, så därför kommer här något som du kanske tycker om"... åsså spelar dom nåt *asg* Jag ser tofsar och grönaklädda gubbar i huvvet. Man kan inte annat än skratta åt det.

Sitter i morronrocken än... det är ju söndag =)

See Ya
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0