Söndag

Efter en låånglång promenix, passerande genom ICA, hemmagjord pizza så sitter jag nu vid el computore igen. Jag undrar vad man gjorde förut? Några småbarn har jag inte haft så jag kan inte skylla på det heller? Böcker? Jamen jag läser böcker nu oxå - kanske inte lika ofta men ändå.
Korsord? Joo, mer nu än förr.
Dygnet kanske fått fler timmar?
Jag hinner ju se en massa film oxå?
Eller är det nån därute som inte får MIN tid längre?

Mamma kanske? Bäst jag ringer henne direkt!!


Nytt på köksbordet! Snödroppe (fusk) från ICA i Bjästa - endast 39kr. Lite av ett fynd.


Det orangea ljuset är ett loppisfynd - tänk va? 5kr för ett riktigt ljus?! Jamen det kan man ju inte låta bli!
Ljuset står såklart på ett fat från Magnus & Selma.


På mitt loppisfat har jag superfina ornamentägg från Magnus & Selma.

Just nu struttar jag omkring i dom HÄR>> (scrolla ner och där är dom - orange/lila/underbara).

Jag måste ju öva om jag nånsin ska ha chans att kunna gå i dom utan att helt bryta fötterna av mig. Vad tänkte jag när jag beställde dom?

Sen har jag helt FASTNAT i CaféWorld på Facebook - jag kan inte annat än beklaga. Jag ägnar timmar åt att laga mat, möblera om, byta kläder, sparka serveringspersonal - "levla" upp och tjäna pengar. ...suck..

See Ya
/Sara

Glöm nu inte att klicka på ALLA länkarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0