Fredagshumor

Fyra män var och spelade golf. Tre av männen började prata om sina söner medan den fjärde mannen gick och betalade för kalaset.

Den första mannen sa:
- Min son är arkitekt, och han är så framgångsrik att han gav sin vän ett hus gratis.

Den andra mannen sa:
- Min son är bilförsäljare och delägare i firman. Han är så framgångsrik att han gav en av sina vänner en ny Mercedes gratis.

Den tredje mannen, som inte ville vara sämre än sina två vänner, sa:
- Min son är börsmäklare, och han är så framgångsrik att han gav sin vän en hel aktieportfölj.

När den fjärde mannen hade betalat och anslutit sig till den övriga gruppen sa en av männen:
Vi står precis och pratar om våra söner. Hur står det till med din grabb?

Den fjärde mannen svarade:
- Min son är bög och jobbar som strippdansör på en gaybar... jag är inte direkt helnöjd med att han jobbar som strippa men han verkar ha det bra ändå. Hans tre senaste pojkvänner har gett honom en villa, en splitterny Mercedes och en aktieportfölj.


Wohooo!! FREDAG! Den här veckan har formligen swischat förbi för mig. Men det är väl för att jag varit på resande fot, fått se Sverige från en annan sida kan man säga. När jag kom på Arlanda så var det snöblandat regn, i Stockholm regn, senare i Uppsala blåsigt och tillslut i Linköping strålande sol och vackert. Synd bara att jag inte hann med så mycket som jag skulle vilja.

Såklart FANTASTISKA arbetskamrater - men det är ju inget nytt =) Det är en otrolig förmån jag har att kunna resa runt och träffa alla.

Ha nu en underbar fortsättning på FREDAGEN och helgen!

Imorrn skulle det visst komma upp till 3dm snö här? Hahaha... ja men kan inte annat än skratta åt det.

See Ya
/Sara

Kommentarer
Postat av: Trolda

Hahaha...ja så kan det gå! =D välkommen hem så din lilla resenär! =D Och tänk så avlångt vårt land är... Här är utlovat REGN hela dagen imorgon, och därför skall jag ägna dagen åt trivsam shopping =D och senare inne-mys =D söndagen blir det tydligen SOL och då blir det bland annat tipspromenadpremiär =D och senare besök till goda Vänner =D Ha en HÄRLIG helg och KRAMAR!!! =D



Trolda - Freeeeeeedag!!!!!! =D =D =D

2010-03-26 @ 18:45:47
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Katten Carina

Så du har varit i mina krokar.. hihi.

Ha det så underbart i helgen Kram Carina

2010-03-26 @ 20:03:24
URL: http://kattencarina.wordpress.com
Postat av: sara

haha den historien va bra:)

2010-03-26 @ 20:41:49
URL: http://micasasara.blogg.se/
Postat av: Ninni

Din historia var ju helt underbart rolig, maken skrattade gott!



Bjöd Linköping på sol va härligt, det är en underbar stad..ha en goo helg, kramen

2010-03-27 @ 10:48:36
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0