En ängel..

....fyndade jag på januarirea, ja alltså JULSAKER typ.

Nu hänger hon så fint på mitt skåp fyll med jolijox*.

I helgen var det hockey - lite av ett hallelujamoment då Modo vann med 10-3. Jamen ni fattar?! Minns inte när det hände senast!
Ikväll är det Timrå-Modo på Canaljplus - vilket betyder att vi sitter bänkade *lycka*

Förutom hockey i helgen så var vi på gulligt ETTÅRSKALJS med massor av godsaker och prisanger =) Grattis, grattis till lilla Linn (Roggas lillasysters yngsta bytta).

Inte nog med det så skottade vi även alla våra TAK. Ja *harkel*, jag skottade halva lekstugetaket - sen nådde ja inge mer och Rogga han tog hustaket, garagetaket och resten av lekstugetaket. Javisst ja jag tog bort snön från vedförrådet!

På TORSDAG ska jag få gå på HOCKEY - denna gång som gäst i en loge (märkvärdigt värre). En av våra leverantörer ska bjuda på lite info, middag och efterföljande hockey. Det känns ju helt fantastiskt.

Ha en underbar fortsättning på MÅNDAGEN!!

See Ya
/Sara
*Allehanda saker såsom ljusstakar, lingonkransar, ljus, värmeljus, mormors gamla kaffeservis, kristalljusstakar, kannor och all sköns bråte som kan vara i ett skåp.

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Va länge sen jag var här & va hemtrevligt det känndes att komma hit ! ha en bra kväll kram Annika

2010-03-01 @ 21:45:53
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Trolda

Ja men det är ju precis så det skall vara när "VI" gör någonting...Rättvis fördelning tycker jag...;-) Här hemma skall "VI" börja slipa trappan i veckan efter ett förlängt juluppehåll i renoveringen...=D Sen skall VI tapetsera i trappan ner, hallen o köket...=D "VI" är så reeeeeediga....=D KUL att Modo vann så storslaget, synd bara med gårdagens match...:( Och så KUL med en loge inför nästa...du är allt bra "märkvärdig" du...;-) ha en HÄRLIG tisdag - här blir det riktigt vackert VÅR-vinter-väder med strålande SOL o så småningom ett par plusgarder...!!! =D



Trolda - godmorgon! =D

2010-03-02 @ 08:07:23
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0