Vackra fredag!

Jag känner mig extra fin idag. Färgade håret brunt igår, så nu är allt det röda borta.
Har tagit på mig en klänning och vita skyhöga kilklacksskor - det är ju FREDAG. FREDAGSFIN.

Missade helt Ernst igår. Vi höll nämligen på att fylla släpet med en massa skrot man samlar på sig, innerdörrar bland annat. Telefoner - vi har IP så vanliga telefonjacket har gjort sitt. DVD spelare som inte spelar skivor, varför har man sånt kvar? Joo, men det kanske går att laga. Jamen herregud vad kostar en DVD-spelare idag? Förmodligen inte mer än vad en felsökning skulle kosta.

Trots det helt vansinniga regnet som var igår så blev kvällen fantastiskt fin och det var varmt och skönt. Dagen idag bjuder såklart på arbete (snart semester) och ikväll blir det lite målning, kanske grillning och ett glas rött.

Imorron bär det av på 50-års BRÖLLOPSFEST.  Vet ni förresten att man kan köpa färdiga tal på www.taltips.se. Inte för att jag provat och har nog inte tänkt att hålla tal imorron heller - men det skulle vara ganska kul att prova ett.


 Mannen kom hem från arbetet och fann sin fru i badrummet, där hon stod med bar överkropp
och beundrade sina bröst. 
    
- Vad sysslar du med då? 

- Vet du, sa hon, - jag var hos läkaren i dag och han sa att jag har bröst som en 25-åring! 

- Jaså minsann. Hade han inga kommentarer till det 50-åriga arslet du dras med? 
 
- Nix, vi talade överhuvudtaget inte om dig.

Ha en underbar fortsättning på FREDAGEN och helgen.

See Ya,
/Sara

Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Hejsan!



Härliga bilder....SOMMAR!



Hoppas att helgen varit bra!



HA en skön söndag!

MiaMaria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0