Typ bästa fredan på länge..

En man snubblar över en flaska när han är ute och går på stranden. Ett par sekunder senare hoppar en ande upp ur flaskan och säger:
- Jag är tvungen att ge dig tre önskningar, men eftersom du inte behandlar min flaska med respekt kommer jag att ge det dubbla av allt du önskar dig till den person du hatar mest i världen - nämligen din chef.
- Okej, säger mannen och gör sin första önskning:
- Jag vill ha massa pengar.
Med detsamma dyker en väska med 200 miljoner kronor upp på stranden samtidigt som 400 miljoner sätts in på chefens bankkonto.
Som andra önskning ber mannen om en fantastisk sportbil. En Lamborghini dyker upp på stranden, och två utanför chefens hus.
- Nu har du en önskning kvar, säger anden. Du bör tänka efter noggrant innan du väljer.
- Ja, jag har ju alltid velat donera en njure.



 Två damer i en tågkupé grälade om fönstret skulle vara öppet eller stängt.
- Om fönstret är öppet får jag lunginflammation och dör, sa den ena.
- Om fönstret är stängt så kvävs jag, sa den andra.
En medresenär:
- Öppna först ett tag och stäng sedan, så blir vi kvitt er båda två!


Tom hade bjudit hem sin mor på middag.
Under middagen kunde inte hans mor undgå att lägga märke till att Toms rumskompis Per var väldigt stilig och ståtlig.
Hon hade länge misstänkt att de två var något mer än
bara rumskompisar så hon frågade sin son om det var så att de var mer än kompisar.
Men Tom förnekade det hela och försäkrade sin mor om att de
bara var rumskompisar.
En vecka senare sa Per till Tom: "Har du sett den vackra soppsleven i silver?
Den har varit borta ända sen din mor var här på middag. Du tror väl inte att hon tagit den?"
Tom trodde inte det men han skickade henne ett mail för säkerhets skull:
Kära mor, jag säger inte att du "tog" eller "inte tog" soppsleven men det är ett faktum att den har varit borta ända sedan du var här på middag.

Några dagar senare fick han svar från sin mor:
Kära Tom, jag säger inte att du "ligger" eller "inte ligger" med Per, men faktum är att om han hade sovit i sin egen säng hade han hittat soppsleven för länge sedan.

Hälsingar Mor


Eftersom jag är barnsligt förtjust i snapsvisor så bjuder jag på det oxå: (Dagen till ära)

Clearasilvisan
Melodi: Are You lonsemoe…

Är du ensam ikväll
har du fett hår och mjäll
är du vindögd och blåögd och blyg

Är ditt lisvmod på noll
är det tomt i din boll
går du mest runt och pruttar i smyg

Har du fotsvettt och luktar som
en gammal reptil
har du finnar som blossar
och saknar du stil

Är du ensam ikväll
har du fett hår och mjäll
tacka faan – att du är ensam ikväll!


Friday night och vi ska till goa grannar på mat och VIN!
Eftersom värdinnan fyllt år i veckan så har vi en liten PRISANG med oss oxå.
Det känns bara såå himla bra att få SEMESTER!

Återkommer... sporadiskt!

See ya,
/Sara

Kommentarer
Postat av: Ninni

hehhehheh goa storys!!



Ha det skönt i sommar..vi hörs, kramen

2010-07-09 @ 16:33:52
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Trolda

Åh så underbart att komma komma hem igen o få läsa dina roliga historier!!! =D =D =D Och så SNYGGA herrskapet är!!! =D Måste kännas LJUVLIGT att gå på SEMESTER nu också!!! Ha det BÄST och massor med KRAMAR!!! =D



Trolda - hemma igen =D

2010-07-10 @ 18:11:26
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0