Torsdagslunk

Gratiskonsert med Salem al Fakir.
Gårdagens konsert var helt underbar. Han är riktigt supercharmig Salem al Fakir. Fantastiskt väder och säkert 3000 i publik. Eftersom jag är så kort så såg jag ingenting, men vad gör det - guben fotade =)

Snygguben!

Jag.

Ikväll kommer snickaren för slutbesiktning av fönstren. Känns bra att vi får ett avslut på allt innan semestern.
Imorron är det FREDAG och sista dagen innan SEMESTERN. Pewh.. känns lite konstigt. Först går det såå långsamt sen swischar det bara till. Det som vi alla längtat efter = SEMESTER. Jag ser då fram emot det nåt alldeles. Ska köpa Red Gold Smultron idag och fira på fredagkväll med en SVAL drink, grillning och bara spreta med tårna.

Ha en underbar fortsättning på torsdagen!

See ya,
/Sara

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hoppas att du får en underbar semester.

Kram

2010-07-08 @ 09:56:12
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0